Gå til innhold

Er jeg urettferdig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Astroide

Jeg mener som hovedforsørger at jeg kan gjøre mer eller mindre som jeg vil.Hun går hjemme hele dagen og har overskudd til å aktivisere vår sønn.Jeg må lade batteriene og det gjør jeg best når jeg kan se på tv og drikke øl. Jeg mener min kone skal være glad for at hun har en ektemann som meg.

Velkommen til 2008, troll.

Annonse

Jeg mener som hovedforsørger at jeg kan gjøre mer eller mindre som jeg vil.Hun går hjemme hele dagen og har overskudd til å aktivisere vår sønn.Jeg må lade batteriene og det gjør jeg best når jeg kan se på tv og drikke øl. Jeg mener min kone skal være glad for at hun har en ektemann som meg.

''Jeg må lade batteriene og det gjør jeg best når jeg kan se på tv og drikke øl. Jeg mener min kone skal være glad for at hun har en ektemann som meg.''

*LOL*

Dette nekter jeg å ta alvorlig.

Jeg er ikke en gutt. Jeg har fast jobb. Eget hus. Kone og barn.

Det kommer du ikke til å ha lenge hvis du fortsetter slik. Og JA du er urettferdig. Hvorfor skriver du innlegget hvis du mener det du gjør er riktig? Du er på god vei til å få et alkoholproblem.

Det er av underordnet betydning hvem av dere som går hjemme og har overskudd. Barnet trenger begge foreldrene. Det er mulig jeg er naiv, men jeg trodde at de fleste foreldre gledet seg til å komme hjem for å være sammen med barna sine. Ikke legge føttene på bordet og drikke øl.

Skjerp deg, ellers blir du sittende alene med tvn og ølen din. Ingen kone til å lage mat, vaske og holde orden. Man vet ikke hva man har før man har mistet det!

Nå har jeg lest opp dette for min kjære. Han så veldig overrasket ut og mente at du var på god vei til å bli alkoholiker, og at du hørtes ut som en egoist.

Det samme mener jeg. Så 2 stemmer herfra.

Når det er sagt, så bør du tenke deg om, før du mister det du har.

På den andre siden, mister du det du har, så kan du ihvertfall gjøre som du vil. (Til en viss grense)

1 til 2 six-pack på en kveld?en vanlig kveld??4-5 ganger i uka? Med all mulig respekt å melde: det hadde jeg ALDRI godtatt av min mann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hvorfor i alle dager skal du måtte ha behov for det??Alle andre menn her i landet jobber 8 timers dag hver dag, det er ikke noe unikt av deg det! Klart du fortjener å slappe av, men det må jo self. bli etter at barna er i seng, har man familie må man ta ansvar for det! Vi tar oss et par glass rødvin sammen om fredagen og slapper godt av da, etter en hard arbeidsuke. Blir ikke akkurat lettere arbeidsdager for deg om du dagen i forveien har helt innpå med øl. Her tror jeg du gjør lurt i¨å respekter kona di og det hun føler rundt dette!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...