Kvakk Kvakk Skrevet 22. juli 2001 Skrevet 22. juli 2001 Jeg har alt glemt hva jordmor på barsel sa om blødningene etter en fødsel. Jeg vet at selve renselsen pleier å vare i 4-6 uker, men hvor lenge er det vanlig å blø? Jeg fødte for 8 dager siden og det kommer fremdeles litt friskt blod (lite). Er det vanlig, eller burde det ha stoppet opp nå? Takk for svar og flott tjeneste. Hilsen 0 Siter
Maylen Skrevet 23. juli 2001 Skrevet 23. juli 2001 Du kan faktisk blø inntil 5-6 uker etter en fødsel.Du skal normalt ha stoppet å blø før du skal på 6 ukers kontrollen.Blødningene kan også komme og gå litt i begynnelsen,men etter max 6 uker skal de ha stoppet.Hvis ikke finnes det tabletter å få for å stoppe det. Maylen. 0 Siter
Maylen Skrevet 23. juli 2001 Skrevet 23. juli 2001 Glemte å si at blødningene er en del av renselsen.Så varer renselsen i 4-6 uker,kan du jo regne med å blø like lenge...:-) 0 Siter
Maylen Skrevet 23. juli 2001 Skrevet 23. juli 2001 Glemte å si at blødningene er en del av renselsen.Så varer renselsen i 4-6 uker,kan du jo regne med å blø like lenge...:-) 0 Siter
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 24. juli 2001 Skrevet 24. juli 2001 Det är vanligt att det fortfarande kommer blod efter 8 dagar, dessa skall dock minska nu och övergå till att bli brunaktiga. Dessa brunaktiga blödningar övergår eftervart till att bli mera gulaktiga och försvinner sedan helt efter 5-8 veckor. Är dina blödningar fortfarande mycket rikliga som direkt efter förlossningen, bör du ta upp detta med din doktor. Lycka till vidare! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.