Gå til innhold

Hvor mange dresser har en mann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• morsan

7

• Dorthe

4

• AneM1365380603

4

Mest aktive i denne tråden

Mannen min bruker jo dress hver dag, og i tillegg har han vært like tynn siden han var 20, og når man attpåtil tar med at han aldri kvitter seg med NOE, så blir det jo en del dresser etterhvert;-) Han vil jo ha noe nytt han også.

Mannen min har variert i størrelse, men er nå tilbake til utgangspunktet da han var 22, neste i alle fall. Og har samme dress :-)

Jeg skjønner jo at det er forskjell når en har behov for dress hver dag på jobb, og når en bruker den 1-2 ganger i året.

50!§!???!!!!

I all verden! De tar jo sånn plass i skapet også!

Han bygde ordenllige garderober i sitt nye hus. Dermed fikk han god plass til dressene sine også...*s*

Men hvis du hadde tatt vare på alle jeansene du har hatt opp gjennom årene, og fortsatte å gjøre det frem til du var 60, så ville det vel ha vært et betydelig antall det også?

''10-12???!!!!''

Oi! Hvis du blir sjokkert over det, skal jeg holde min munn lukket...;-)

''Oi! Hvis du blir sjokkert over det, skal jeg holde min munn lukket...;-)''

Hehe, tror nok egentlig min mann har flere også, hvis jeg skal regne med de helt gamle og/eller fravokste han aldri har fått kvittet seg med.

Min har tre, en sort dress som han bruker når det er nødvendig (for han liker ikke dress like godt som meg, himmel, han er jo råflott i dress). En grå dress og en gammel dress han har latt henge. Den er burgunderaktig som fargen som har vært in nå i høst :)

Han bruker ikke dress i jobben sin.

Annonse

''Oi! Hvis du blir sjokkert over det, skal jeg holde min munn lukket...;-)''

Hehe, tror nok egentlig min mann har flere også, hvis jeg skal regne med de helt gamle og/eller fravokste han aldri har fått kvittet seg med.

Selv om jeg ser bort fra de gamle, tror jeg han har minst det dobbelte....

Gubben har, rent teknisk sett, 3 dresser. I praksis 2.

En "begravelsesdress", en mørk grå pendress (som han blir sikkelig stram og sexy i, altså!) - og en mørk burgunderrød med kort jakke.

Den sistnevnte har ikke vært på kroppen siden 80-tallet eller noe sånt, men trur du den skal fjernes???? Åneida...

Han burde hatt en mer sommerlig utgave også, men det kommer han _aldri_ til å kjøpe.

Spørs jo blant annet helt hva de jobber med.

Mannen min har nok minst 10-12 dresser, hvorav en eller to rene sommerdresser. Trenger jo ikke fullt så mange, men enkelte av dem er han jo mindre fornøyd med enn andre.

Kjøpte smoking til bryllupet vårt, men frykter den er for liten i dag (tør ikke spørre).

Det har mannen min også, men så bruker han da ofte dress på jobben, 3-4 av 5 dager i uken og da er det kjekt å variere litt. Noen er jo bare jobb, og noen bare pent. Han liker å gå i dress.

Annonse

AneM1365380603

*he-he*

vi er flere som har menn uten så mange dresser, ser jeg!

Hvordan ser en "gubbete" dress ut da?

Det er en arvet dress som er minst ett nummer for stor. Grå med svake striper i stoffet. *Grøss*

Mannen min har langt flere arbeidsdresser ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...