Gå til innhold

Hudinfeksjon - Abcess

Anbefalte innlegg

Gjest Ungdomslivet

Heisann. Min første Abcess fikk jeg rundt august etter en danseleir. Da jeg begynte å jobbe igjen som elektriker lærling, fikk jeg min første abcess under armen, og noen dager etterpå fikk jeg en i magen, en litt under magen og to bak lårene mine, jeg prøvde selvfølgelig å presse dem ut siden jeg trodde det var vanlige kviser. De som lå bak lårene og den under magen gjorde mest vondt og ble store. De ble tilslutt funnet ut at det var hudinfeksjon og måtte opperere dem bort siden det hovnet seg opp og gjorde vondt. Som senere fikk antibiotika osv. Legen har aldri gitt meg en konkret svar på hvordan jeg fikk det, men jeg fortsatte å få det noen uker etterpå. Får det kanskje 2 ganger i månededen, både smått og stort. Jeg har funnet ut at jeg må presse dem ut selv, og kjøpe plaster til å dekke dem. Senere ble jeg tilsendt til en hudlege av fastlegen, hun spurte noen spørsmål og sa at jeg kanskje ikke var renslig nok, og må aldri klø meg med neglene. Og dusje rett etter trening osv. Når jeg tenker meg om så har jeg kanskje vært litt urenslig, og klødd meg litt der det har vært abcess, men det er noen steder som jeg ikke kommer på jeg har klødd i det hele tatt og får abcess. så fikk jeg en krem til å smøre på, men jeg blir skikkelig lei av å få det, og vil få det slutt. Jeg skjønner ikke hva jeg bør gjøre, blir snart gal og jeg har sett noen bilder der folk har fått i ansiktet og visse steder. Jeg blir bare redd og tenker hver dag på det. Jeg har meste parten av gangene fått feber og tatt fri fra jobben pga det. Jeg klarer ikke mer. Får jeg noe hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320033-hudinfeksjon-abcess/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...