Gjest Rådeløs Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heisann...håper du kan gi meg ett godt råd. Har flyttet til nytt sted, og 13 åringen har byttet skole. I samme skole går tanta barna til samboren. Problemet er at jeg igjennom han får vite at noen foreldre ikke "tåler" dattara mi. Dette går på at hun skifter på å være sammen de forskjllige i klassen, og noen føler seg da såret. Dessuten så har hun "skryt" litt..noe som jeg har tatt opp med henne. Problemet er at jeg ikke vet hvor mange det gjelder, om det er overdramasert fra min svigerinns sin side, og hvem som ikke liker hun.Regner med at dette er ett makerings behov, det er jo ikke lett å være ny i 7 klasse, men er tydligvis populær, da hun alltid har noen med seg hjem, men dette kan jo fort ta slutt om hun irritere andre.. Er lei av å høre sladder igjennom andre, og har vanskelig å ta de seriøst..da ingen ringer meg direkte?? ..Ett godt råd?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/320144-i-klemma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.