Gjest Rådeløs Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heisann....skriver da jeg er snart er på bristepunktet..har flyttet til nytt sted og 13 åringen har byttet skole. Hun ble godt tatt imot. I klasse går også søskenbarna til samboern min. Problemet er at hun bytter på å være sammen med de forskjellige i klassen, og det har da såret noen i klassen henns, samt at hun nok har litt droninnings tildenser.. Dette får jeg vite igjennom søstra til samboeren. Men jeg vet ikke hvem som mener det/ikke liker henne, da ingen ringer meg direkte. Derfor har jeg problemer med å ta dette seriøst, men jeg kjenner dattara mi, og vet at hun er en sterk person, og som fint kan spille tøff, mot noen som sårer henne. Hun har ofte folk på besøk, og er nok ganske populær så lenge det varer. Jeg snakker med henne om ting, når jeg får høre ting, men da blir jeg jo noen gang nøtt å fortelle hvem som sier hva, og det igjen skaper jo mer drama...kan jo ikke bare si "at noen sier det"..blir for dumt, synes jeg. Selv om samboer mener at jeg ikke bør si hvem som "sladre". Dessuten har jo en sak alltid 2 sider..Har sagt til svigerinna at hun må gi bort mitt telefonnr. til de som kommer til henne..men har ikke fått noen telefoner.. Er folk så redd,og feige??.....Har du ett godt råd, da dette sliter på humøret, og famileforholdet....TAkk.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/320147-i-klemma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.