Gå til innhold

Når tar dere p pillene deres!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Nå tar jeg dem om morgenen når jeg kommer ned på kjøkkenet og allikevel drikker noe.

Før da jeg var yngre tok jeg dem på kvelden som en del av kveldstellet på badet. Da var jeg alltid stresset om morgenen, hadde dårlig tid og glemte alt mulig. Nå har jeg alltid rolige morgener så nå passer det best slik.

Du må finne den løsningen som er best for deg :o) Sett dem ved tannkosten f.eks så ser du dem hver dag.

Annonse

Gjest Mirakelet

Jeg tar om morgenen, da blir det fast tid hver dag. Tar man det til kvelden blir det lett glemt, kanskje spesielt om en har vært på fest da... kommer hjem kl 2 om natta - dritafull og glemmer alt som heter piller... eller kanskje du spyr pga du er full - og dermed forsvinner jo effekta fra pilla og du risker å bli gravid...

så jeg syns morgen er best.

Om du har en tendens til å ligge lenge på helgene og

stå opp tidligere om morgenene -

ta de til den tiden du pleier å våkne i helgene fast - da må du vel ha med pillene i veska på jobb, bare du husker d.

Men det beste er å ta de om morgenen mener jeg.

Nå bruker jeg Ceracette minipiller og de har et slingringsmonn på 12 timer, så det er ikke så krise da om d går noen timer ekstra...

Det var en kveld jeg kom på jeg ikke hadde tatt pillen min,

så jeg tok den 10 timer for sent, men d gikk bra :)

Enkelte andre minipiller er mer følsomme for sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...