Gjest lurer færlt Skrevet 23. juli 2001 Del Skrevet 23. juli 2001 Hei! Håper du kan hjelpe meg med å forstå hva som skjer med magen min. I går fikk jeg noen VELDIGE kramper i magen , akkurat som at magen snørte seg sammen og det var ømt å ta på den. Den virket også hardere enn vanlig. Kan si så mye at jeg la meg i senga og måtte ha hjelp for å komme meg opp fra senga, fordi det var så vondt. Ikke klarte jeg å legge meg på siden heller, da jeg skulle skifte til en mere komfortabel liggestilling. Det var vondt å gå og det ble bare litt bedre av å legge meg ned, men krampene var der fortsatt de. Dette holdt på i ca 2- 3 timer, men det var ikke hele tiden, det kom og gikk. Krampene gikk over og jeg voknet av de samme krampene i natt. Jeg lurer på hva dette kan være? Har tenkt på kynnere, men er ikke sikker. Jeg er i min 30 uke av svangerskapet og babyen er ca så stor som i uke 32. Jeg var på Ul på torsdag, og da så allt fint ut. Hvis det er kynnere (som er såå vonde) hva skal jeg gjøre og hvordan skal jeg forholde meg? Kan det bety tidlig fødsel? Håper du kan hjelpe meg. klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32025-hva-er-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 24. juli 2001 Del Skrevet 24. juli 2001 Dessvärre kan jag inte säga vad detta kan vara. Försök att kjänn efter om dessa smärtor kommer samtidigt som livmodern blir hård. Livmodern kjänns ofta också ut mot ryggen. Krampaktiga smärtor kan också komma ifrån bukmusklerna. Du skall också försöka att tänka efter om det kan vara tarmsmärta feks förstoppning. Jag tycker att du skall kontakta din doktor om dessa smärtor fortsätter, så att du får detta undersökt. Lycka till vidare! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32025-hva-er-dette/#findComment-126138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.