Gå til innhold

Vondt i brystet

Gjest Jenta med rosa hår.

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta med rosa hår.

Hei. Jeg har i lengre tid hatt små "anfall" i brystregionen hvor jeg opplever små "sammentrekninger" eller "kramper" i hjertet. Jeg vet ikke helt om det er det det er, men det kjennes ihvertfall ut som det. Det blir så vidt jeg vet ikke trigget av noe spesielt. Når det skjer, opplever jeg at hjertet stopper litt, akkurat som om at det gjør seg klart til å "hoppe" eller noe sånt, og så dunker det til kjempehardt. Det er ikke vondt, men veldig ubehagelig. Det har forekommet en del ganger, og to ganger har det "hoppet" to og fire ganger etter hverandre. Jeg har vært psykisk ustabil i det siste da jeg har hatt problemer hjemme og mye å tenke på i lengre tid. Vet ikke om det er relativt. Noen idé om hva som kan være årsaken? Burde jeg oppsøke lege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320303-vondt-i-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at dette er det som kalles ekstrasystoler (ekstraslag). Som regel helt utfarlig og kan trigges ved stress. De fleste mennesker har disse til tider uten at det er noe som helst grunn til å gjøre noe mer ut av det. Men er du urolig - ta en tur til legen og få utelukket at de er av den farlige sorten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320303-vondt-i-brystet/#findComment-2644387
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...