Gå til innhold

Graviditet (HASTER)

Anbefalte innlegg

Heisann... eg er en jente på 18 og er sammen med en gutt på 19år. vi har vert sammen i 2år nå. og vil gjerne få ett barn sammen. eg har gått 1mnd uten p-pille no. kjenner at eg har noe i magen eg ikke har hatt før men tok 2 graviditets-tester idag og begge viste negativt... rart og eg føler meg annerledes i magen.. Sist gang eg var hos legen sa han at viss eg ville bli gravid så måtte de hjelpe meg. men det sa han når eg ikkje hadde hatt mensen på 9mnd, pga. feil sort p-pille. eg har nett sluttet på p-pille som fungerte fint for meg fikk mensen når eg skulle... mn synes det er rart at eg ikke er blitt gravid nå som eg har fått mensen tilbake og har sluttet på pillen... Hva tror du? Håper på svar Mvh. Grete 18år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320325-graviditet-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en mnd siden du sluttet på p-pilla er det ikke rart at du ikke er gravid.Det kan gå opptil ett år fra du slutter på pilla til du blir gravid selv om du får mensen regelmessig. Dog går det jo som oftest litt fortere. Stresser du med og bli gravid kan dette også virke negativt inn slik at det tar lengre tid. Mitt råd er og ta det med ro g ta ting som de kommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320325-graviditet-haster/#findComment-2644381
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...