Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei . Jeg er 9 uker gravid og har hatt utflod med blod i i 3 uker . Det kommer hver dag . Jeg var på ultralyd i uke 8 . Da var alt fint . Det jeg lurer på er : Hvor mye kan det blø uten at det er farlig ? Hvor lenge kan slikt holde på ? Jeg fikk beskjed om at de ikke kunne se noe blødningskilde. Jeg blir allikevel snart gal av å få disse blødningene . Det er ikke bra for psyken . Jeg går rundt og tror at jeg aborterer hvert minutt.

Hilsen Minii

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32035-langvarig-bl%C3%B8dning-i-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei minii!

Det var utrolig ålreit å lese at andre har det slik UTEN at det har skjedd noe!

Er gravid og har hatt blødninger på 4. dagen og holder allerede nå på å bli sprø av det. Igår tok jeg en ny test bare for å forsikre meg om at jeg fortsatt var gravid - og det ble en kraftig blå strek! Men har ikke vært vant med dette fra tidligere svangerskap. Har du vært til lege med dette? Hva sier legen? Takknemlig for svar!

Hei minii!

Det var utrolig ålreit å lese at andre har det slik UTEN at det har skjedd noe!

Er gravid og har hatt blødninger på 4. dagen og holder allerede nå på å bli sprø av det. Igår tok jeg en ny test bare for å forsikre meg om at jeg fortsatt var gravid - og det ble en kraftig blå strek! Men har ikke vært vant med dette fra tidligere svangerskap. Har du vært til lege med dette? Hva sier legen? Takknemlig for svar!

Hei Sunset .

Jeg har vært hos lege med dette. Hun sa at det kunne blø litt . Det ble tatt ultralyd , men det var ikke synlig hvor blødningen kom ifra . Blødningene har holdt på i 26 dager. Jeg har vært mye redd , og grøsser hver gang jeg ser blod på dopapiret . Håper det går bra med deg . Det er nok lurt å sjekke det med blødningene dine hos en lege .

Minii

Hei Sunset .

Jeg har vært hos lege med dette. Hun sa at det kunne blø litt . Det ble tatt ultralyd , men det var ikke synlig hvor blødningen kom ifra . Blødningene har holdt på i 26 dager. Jeg har vært mye redd , og grøsser hver gang jeg ser blod på dopapiret . Håper det går bra med deg . Det er nok lurt å sjekke det med blødningene dine hos en lege .

Minii

Hei! Takk for svar!

Jeg har nok hatt en spontan- abort nå, har blødd mye i 2 dager - det var jo litt trist synes jeg. Men vi er med friskt mot og forsøker igjen!

Legen som undersøkte meg sa at dersom jeg kom til å abortere ville det sansynlig- vis skje innen noen dager, og det stemte jo. Tror derfor ikke du kommer til å miste ditt grunnet blødningen. Jeg ønsker deg lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...