Gå til innhold

Han har gått fra meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fryktelig lei seg..

Du er ikke alene desverre.. Jeg kom hjem fra jobb forrrige lørdag og fikk beskjed om at vårt samboerskap igjennom seks år var over.. Ble dumpet på to minutter.. .. Ingen forvarsel, krangler, ingen ting.. Bare dumpet ut av det blå-. Rett før en planlagt ferie i thailand, som, vi har gjort de siste fire årene... ER helt knust og for øyeblikket er "livet over".. men skal vel greie meg og det gjør du også skal du se.. .

Føler meg deg.. Trøste klem

Gjest gåristykker

Du er ikke alene desverre.. Jeg kom hjem fra jobb forrrige lørdag og fikk beskjed om at vårt samboerskap igjennom seks år var over.. Ble dumpet på to minutter.. .. Ingen forvarsel, krangler, ingen ting.. Bare dumpet ut av det blå-. Rett før en planlagt ferie i thailand, som, vi har gjort de siste fire årene... ER helt knust og for øyeblikket er "livet over".. men skal vel greie meg og det gjør du også skal du se.. .

Føler meg deg.. Trøste klem

Ja. Det føles som livet er over. Jeg tenker bare på alt det fine. At vi ville bli gamle sammen, at vi var herandres «siste». At vi aldri hadde vært mer forelsket i noen…

Klarer ikke spise. Kroppen føles helt bedøvet. Sover ikke…

Ja. Det føles som livet er over. Jeg tenker bare på alt det fine. At vi ville bli gamle sammen, at vi var herandres «siste». At vi aldri hadde vært mer forelsket i noen…

Føler sånn med deg, du må ha det forferdelig nå.

Oppga han noen grunn i det hele tatt?

Hadde dere vært sammen lenge?

Trøsteklem fra meg også

Gjest gåristykker

Føler sånn med deg, du må ha det forferdelig nå.

Oppga han noen grunn i det hele tatt?

Hadde dere vært sammen lenge?

Trøsteklem fra meg også

Det har gått litt opp og ned de siste mnd. Han har mistet troen på oss selv om vi elsker hverandre…

Annonse

Kjære deg - så trist å høre. Men han har ikke fortjent at du går i stykker. Bruk venner for hva de er verd i denne første og verste tida.

Jølsens forslag om å skrive liste over negative ting er et godt forslag. Jeg gjorde det selv, da jeg opplevde et brudd som student. Og samme hvor trist det var å skrive den da, så gikk det ikke lang tid før den overbeviste meg om at jeg hadde vært heldig som kom meg unna i tide.

Dessverre hjelper ikke andres erfaringer deg så mye nå. Men ikke bær det alene, gå ut, gjør ting, vær med.

Gjest Fryktelig lei seg..

Samme her.. Gått skremmende ned i vekt osv.. Nå har jeg fått en leilighet da og skal flytte i dag. Da kommer jeg i vertfall "et steg videre" Får kanskje litt på avstand..

Folk sier til meg: "Du er jo så utrolig vakker og får deg kjæreste med engang".. Men kan folk for fa... ikke skjønne at jeg ikke vil ha andre, men HAN.

Vi skal nok overleve begge to. Det vet jeg at vi kommer til å gjøre til slutt.. Det er bare så UBESKRIVELIG vondt nå..

Gjest gåristykker

Samme her.. Gått skremmende ned i vekt osv.. Nå har jeg fått en leilighet da og skal flytte i dag. Da kommer jeg i vertfall "et steg videre" Får kanskje litt på avstand..

Folk sier til meg: "Du er jo så utrolig vakker og får deg kjæreste med engang".. Men kan folk for fa... ikke skjønne at jeg ikke vil ha andre, men HAN.

Vi skal nok overleve begge to. Det vet jeg at vi kommer til å gjøre til slutt.. Det er bare så UBESKRIVELIG vondt nå..

Ja. vi overlever…

Men det hjelper ikke i dag, eller i morgen, eller i overimorgen at det finnes andre flotte menn der ute. Det er bare en eneste som jeg vil dele alt med…

Jeg skal se på en leilighet senere i dag. Det er fært å gå rundt hjemme og «unngå hverandre» Foreløpig har vi sovet i samme seng, med ryggen til. Det er grusomt.

Tror jeg har gått ned 3 kilo siden søndag. Trodde ikke det var mulig.

Annonse

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...