Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ta test om noen dager... ;-) ... ingen stress, men uutholdende spennede... Ja, halvplanlagst søskenlaging. Var veldig bestem der.. Skulle ikke føde før i 2010, men det gjør ingenting om det blir før likevel. ;) GOD JUL ALLE SAMMEN!

Skrevet

det var da fælt så mange bokstaver som manglet da. kombinasjon av ivrighet og hast :)

Skrevet

Så spennende! Lykke til! :)

takk... det har gått 22 dager siden 1 dag med mensen, men klarer aldri å vente i 6 dager for å ta. ska klare å holde meg til fredag ;-)

Skrevet

Åh, akkurat sånn hadde jeg det for et par uker siden, det er så spennende, har du testet?

Skrevet

Hvordan gikk det ?

God jul til deg : )

måtte ta en test (negativ) i dag, men det er jo ikke sikkert før på tirsdag. 4 dager til ventet mens, krysser fingre for at det var for tidlig å ta.. men har ikke store forventninger altså.

Gjest Milde måne
Skrevet

måtte ta en test (negativ) i dag, men det er jo ikke sikkert før på tirsdag. 4 dager til ventet mens, krysser fingre for at det var for tidlig å ta.. men har ikke store forventninger altså.

Nei du må ikke ha store forventninger i tilfelle du blir skuffa,men det kommer jo i boks før eller senere : )

Lykke til!

Skrevet

Åh, akkurat sånn hadde jeg det for et par uker siden, det er så spennende, har du testet?

ja, vet at for å ikke sløse tester er det best å vente til en forventer mens, men jeg klarte ikke vente ;) kjøpte de billigste på billigetester.no slike strimler til 12,5 kr stk. Testen negativ, men hadde ikke ventet noe så tidlig. 4 dager til sikker test og det var heller ikke dagens første urin... ja ja...

Skrevet

Nei du må ikke ha store forventninger i tilfelle du blir skuffa,men det kommer jo i boks før eller senere : )

Lykke til!

ja, det gikk på 2. forsøk med vesla ;) alle gode ting er 2 ;)

Gjest Milde måne
Skrevet

ja, det gikk på 2. forsøk med vesla ;) alle gode ting er 2 ;)

Blir spennende fremover nå da..

Skrevet

Blir spennende fremover nå da..

trudde det var mest spennende første gangen jeg, men nei da :) du er gravid? lykke til!

Gjest Milde måne
Skrevet

trudde det var mest spennende første gangen jeg, men nei da :) du er gravid? lykke til!

Neida jeg er ikke gravidmen har lyst på flere.

Har to fra før av som er ganske store nå.

Skrevet

ja, vet at for å ikke sløse tester er det best å vente til en forventer mens, men jeg klarte ikke vente ;) kjøpte de billigste på billigetester.no slike strimler til 12,5 kr stk. Testen negativ, men hadde ikke ventet noe så tidlig. 4 dager til sikker test og det var heller ikke dagens første urin... ja ja...

he he, skjønner det godt jeg, bedre lykke neste gang;)

Skrevet

tok test på morgenen 28.dag i syklusen.. negativ.. men jeg har aldri hatt regelmessig mens.. ingen mens endag den 31.dag..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...