Gjest Oscar 00 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg spilte innefotball for 3 dager siden. Det var relativt intenst. Etter vi var ferdig sto vi utenfor garderoben. Da merket jeg at synet ble uklart. Det var markert uklart i ca 5 minutter, ledsaget av svimmelhet. Da jeg kom hjem var jeg omtåket. Et par timer senere oppsto en hodepine. Denne vedvarte til og med dagen etter, men ga seg etter 2 dager. Nå kjennes kun "restene". Smerten kjentes som et trykk bak øynene, og nedre del av pannen. I løpet av spillets gang traff en ball meg midt i ansiktet (nesen) med moderat kraft. Jeg spilte videre uten å la meg affisere av smerten. Har vært ute for verre. Spørsmålet er om jeg kan ha pådratt meg en liten hjernerystelse. Har vært hos legen, og fikk rekvisisjon til MR som jeg skulle benytte hvis det ikke ble bedre i løpet av uken. Jeg er usikker på om traumet jeg ble påført av ballen var stort nok til å utløse hjernerystelse. Status i skrivende stund (3 døgn etter hendelsen) er at jeg føler meg litt "ør" og tendenser til småkvalm. Spørsmålet er: Hva kan dette være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/320449-synsforstyrrelser-mulig-lett-hjernerystelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.