Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt på 15 år. Når jeg onanerer så kommer ikke penishode frem, å det hender jeg prøver å bruke litt makt, men da får jeg bare se litt av det, ikke hele. Jeg har visst dette i sikkert over et år, men det har vært vanskelig å gjort noe med det, mest med tanke på at jeg ikke vil fortelle det til noen.

Det gjør ikke vondt eller noe når jeg onanerer, men det er jo greit å ha "fikset" det til jeg blir eldre å skal ha sex.

Jeg har lest noen plass at det finnes en salve eller noe sånt for dette, men at jeg må til legen for å få resept da. Jeg synes uheldigvis at slike ting er sinnsykt flaut, men jeg vet også at det må gjøres noe med, derfor har jeg tenkt å få gjort det en gang etter nyttår.

Men hvordan? Skal jeg ringe til legen selv å bestille en time? Koster det noe? I så fall, er det en internettside hvor jeg kan få tak i legen min (e-mail eller tlf?).

Setter pris på skikkelige og utfyllende svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320480-trang-forhud-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gå inn på www.nav.no og finne ut hvem som er din fastlege. Bare logg deg inn på "finne din fastlege" til venstre på siden. Når du har funnet ut hvem som er legen din kan du google navnet hans/hennes eller navnet på legesenteret, for å finne ut om legen har en nettside/mail/sms-ordning som du kan bruke for å bestille time. Mange legesentre har det. Hvis ikke, så må du nok ringe.

Masse lykke til! Skjønner at det er flaut, men dette er et veldig vanlig problem som legen møter ofte. Kanskje finnes det en helsestasjon for ungdom der du bor. I så tilfelle kan du også gå dit. :)

Leger har sett absolutt alt. Det hadde vært flauere om du måtte til legen for å få fjernet et objekt i anus etter en uskyldig lek. Det skjer.

Første gangen jeg hadde sex revnet forhuden litt da den også var stram. Jeg gikk til legen men det var ikke noe han kunne gjøre.

Når husker jeg ikke om min forhud var like stram som din, men hvis du forsøker å dra den mer og mer tilbake så ofte du kan så vil den utvide seg. Det har min gjort.

Få en lege til å se på den alikevel så kan han si om du bør ha en operasjon.

Leger har sett absolutt alt. Det hadde vært flauere om du måtte til legen for å få fjernet et objekt i anus etter en uskyldig lek. Det skjer.

Første gangen jeg hadde sex revnet forhuden litt da den også var stram. Jeg gikk til legen men det var ikke noe han kunne gjøre.

Når husker jeg ikke om min forhud var like stram som din, men hvis du forsøker å dra den mer og mer tilbake så ofte du kan så vil den utvide seg. Det har min gjort.

Les her: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756497

siden du er så ung ville benyttet meg av tilbudet fra din lokale helsestasjon for råd og veilledning. Det er jo det de er der for og du er helt sikkert ikke den første som kommer til dem med dette problemet. De vil kunne henvise deg videre til de rette distanser. Du kan sikkert få time utenom skoletid, dersom du er redd for spørsmål fra klassekamerater.

Annonse

Men brukte du sånn salve? Eller bare rev du i mye? Hvis det blir lettere med en salve så vil jeg jo prøve det. Hvis jeg skal "rive" litt, det finnes vel en begrensning? Vil jo ikke rive for hardt.

Takk for gode svar ellers :D

Men brukte du sånn salve? Eller bare rev du i mye? Hvis det blir lettere med en salve så vil jeg jo prøve det. Hvis jeg skal "rive" litt, det finnes vel en begrensning? Vil jo ikke rive for hardt.

Takk for gode svar ellers :D

Nei har aldri forsøkt det. Er det en salve som bedøver slik at det blir lettere å tøye grensene? I så fall så er jo det genialt.

Nei har aldri forsøkt det. Er det en salve som bedøver slik at det blir lettere å tøye grensene? I så fall så er jo det genialt.

Jeg har lest noe om det, er ikke sikker på om det stemmer helt da, noen andre som vet?

Hvor mange ganger/hvor ofte dro du til dagen da? Hvor lang tid tok det før det ble "fikset" ?

Jeg har lest noe om det, er ikke sikker på om det stemmer helt da, noen andre som vet?

Hvor mange ganger/hvor ofte dro du til dagen da? Hvor lang tid tok det før det ble "fikset" ?

Jeg var bare en gang hos legen. Jeg traff en dame noen ganger og jeg kan ikke huske at det var noe problem videre. Gikk en tid før jeg traff henne igjen etter første gangen. Dette er mange år siden så jeg husker ikke helt.

Gjest gå til legen

Det er en smal sak og kutte litt i forhuden så du slipper dette problemet. Det er ganske vanlig å gjøre det.

En venn av meg gjorde det i 30-årsalderen og angret på at han ikke hadde gjort det før - han hadde irritert seg over den trange forhuden i 15 år.

Onsdag1365380628

Min mann hadde også trang forhud da vi møttes, og det ble gradvis verre. Ved samleie ble det litt revet opp og de små sårene dannet arr. Åpningen ble mindre og mindre elastisk pga arrvevet. Det ble prøvd med salve og div. Da han omsider kom seg til legen ble han henvist direkte til operasjon. Da hadde han gådd med plagene i mange år, hatt smerter og samleie var utelukket. Operasjonen ble foretatt under narkose og han kom hjem med penis i "fatle". Penis var halvveis omskåret på et vis. Etter etpar uker var sårene grodd og mannen følte seg som en mann igjen. Hadde han gådd til legen med det samme hadde inngrepet blitt mindre, og selvsagt hadde han sluppet å plages på åresvis. Så konklusjonen er vel at du bør oppsøke lege og ikke drive tøyning på egen hånd. Legen har sett mange peniser og er der for å hjelpe. Lykke til !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...