Gå til innhold

Hun vet ikke lenger

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilt idiot

Møtte drømmejenta mi for godt over et år siden. Hun hadde alt jeg hadde drømt om og mere til. Uansett, idiotisk som jeg var rotet jeg det fullstendig til. Vi har hver våres 2 unger fra tidligere forhold, men mine bor hos moren sin. Jeg flyttet inn hos henne og alt gikk fint helt til vi begge kom i full jobb og den største forelskelsen hadde lagt seg, da ble det lite tid til og ta vare på hverandre. Vi skled lengre og lengre fra hverandre utover denne høsten, og jeg er litt berørt av mørketiden. Dette gjorde at jeg til slutt tok den enkle veien med å gjøre det slutt de siste 2-3 mnd av forholdet var jeg ofte irritert på det meste, og var rett og slett ikke meg selv. Hun oppfattet dette hele veien og bare gikk å ventet på beskjeden. Vet ikke om jeg fikk kalde føtter kombinert med mørketid og hardt press på jobben, men jeg valgte som sagt å forlate henne. Hun er den mest fantastiske jenta jeg har møtt på alle måte, og nu etter 14 dager angrer jeg så bittert på det hele. Magen vrir seg i kjærlighetssorg og lengsel.

Har innrømmet for henne at jeg angrer og vil gjerne rette opp i forholdet. Optimist, men følte jeg var nødt å gi det en sjanse ihvertfall. Hun er annhver tanke i hodet mitt nu og det er veldig tøft og vite at jeg tok steget bort fra henne. Vi har veldig god dialog nå, men hun vil ha ro rundt seg av hensyn til seg selv og ungene. Dette har jeg full respekt for og skal gi henne all den ro hun trenger. På spørsmål om hun elsket meg lenger vist hun ikke lenger, og det var sårt å høre. Føler selv at jeg neppe får noen ny mulighet, og føler ikke jeg fortjenere det heller.

Dog heter det i gode og onde dager, og jeg har nok hatt mine onde nå. Skal jeg glemme henne og fokusere fremover eller jobbe for å få henne tilbake?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320497-hun-vet-ikke-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...