Gå til innhold

Har noen spørsmål angående HIV

Anbefalte innlegg

Hei Miklos! Jeg var på ferie i august, og jeg hadde sex med flere jenter. Jeg har ikke hatt noen tegn til symtomene som HIV har, har vært frisk som en fisk, men jeg tenker mye på om jeg er smittet. Jeg har tatt en prøve av "lille man" (urinprøve), og de fant ingen tegn til kjønnssykdom. Kan man se om jeg er smittet på en urinprøve? Jeg synes det er veldig kjedelig å gå til doktoren min å få de til å sjekke om jeg HIV. Kan man finne ut om jeg har HIV om de tar en vanlig blodprøve av meg? Jeg bekymrer meg for mye, så jeg håper på svar før jul, så det blir en koslig jul i år:-) Tusen takk for hjelpen, God Jul & Godt Nyttår! :-)

Fortsetter under...

nei,de kan ikke finne ut om du har hiv på en urin prøve.med en blodprøve visst du ber om å bli testet for hiv.det er ikke lov å teste om en har hiv uten pasientens samtykke er vel regelen i norge generellt.

de aller fleste som blir smittet av hiv får ingen symptomer.det er derfor viktig at en bruker kondom,for å hindre å bli smittet med noen kjønnssykdommer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...