Gjest mar111 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei, jeg har netopp hatt sex med min kjæreste, penis ble skjeiv og skled ut og traff bekken beinet. jeg fikk fryktelig vondt akkurat når det sjedde, men ikke etter på, klarer og få ereksjon og utløsning, men får den ikke helt stiv. Men det tror jeg er pga at jeg ikke har lyst til noe etter det som sjedde eller fordi jeg nettop hadde sex. Det kan hende jeg ikke har lagt merke til det før men jeg kan nesten snu penisen en halv runde rundt, nesten som om den bare henger i skinne nede ved roten, er det normalt ? hadde ikke vondt i heletatt etter jeg traff bekkenbeine på kjæresten. kan jeg ha brukket penis uten at det gjør vondt etterpå ? da er det snakk om att det ikke var noe vondt etter 2-3 min. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/320546-brukket-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.