Gå til innhold

Er dette akseptabelt??? Hva f... skal jeg gjør?

Anbefalte innlegg

Battabing Battaboom

Jeg er en gutt på 36 år som har vært sammen med en jente i ca. 3 år nå. Vi giftet oss i sommer og problemet er at hun kan ha noen helt ekstreme humørsvingninger spesielt i fobindelse med mens. For noen dager siden sparket og slo hun meg og kastet sin telefon så hardt i ansiktet mitt at jeg fikk et lite kutt. Hennes telefon gikk i stykker. Det værste hun gjorde var at hun spyttet meg i ansiktet. I tillegg masse ord som taper, drittsekk, dra til hælvete osv. Dette er hennes reaksjonsmønster tenker jeg og det er noe hun eier. Hun har gjort ting som dette mange ganger. Bl.a. har jeg et bitemerke for livet på armen signert min kjære kone. Dere tenker hva har han gjort for at hun skulle reagere slik. Helt ærlig, ingenting!! Meninger, synspunkter og/eller råd mottas med takk.

Fortsetter under...

Gjest imzedimze

spørr henne om hun er en psykopat...for det er det hun ville kalt deg, om du skulle behandlet henne slik.

er svaret nei så be henne skaffe seg hjelp og aldri mer være voldelig mot deg, om hun ikke greier det håper jeg du forlater henne, du må ikke finne deg i å bli behandlet sånn :(

er svaret ja må du stikke med en gang, for de fins det ikke hjelp for.

er det pms fins det hjelp, men hun må jo være villig til å innse hun må forandre seg...

Annonse

Annonse

Det hun gjør er totalt uakseptabelt. Jeg hadde gått på dagen var jeg deg. Selv om hun er kvinne og du er mann er det ingen grunn til at du skal finne deg i voldsbruk. Det er som du sier, hennes problem og ikke noe du har skyld i. Om dere har kranglet og hun har blitt provosert, har ingenting å si. Man bruker ikke vold.

Jeg tenker to ting:

1. Dette er et tulleinnlegg.

2. Hvis ikke punkt 1 stemmer, så sett strek for forholdet så fort du kan. Ingen av dere har det godt med den andre - finn på noe bedre å bruke livene deres til.

Hvis punkt to stemmer, så får du ha lykke til!

''For noen dager siden sparket og slo hun meg og kastet sin telefon så hardt i ansiktet mitt at jeg fikk et lite kutt. Hennes telefon gikk i stykker. Det værste hun gjorde var at hun spyttet meg i ansiktet. ''

Dette er selvfølgelig alt annet enn akseptabelt. Enten må hun søke profesjonell hjelp eller du bør antaktelig forlate henne.

Battabing Battaboom

Takk for alle innspill. Svarene jeg fikk ble vel som jeg hadde håpet, ønsket og trodd. Skal vurdere i løpet av kort tid hva jeg gjør. Godt spørsmål hvorfor jeg giftet meg. Hun har vært slik fra dag 1.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...