Gå til innhold

Kronisk lymfatisk leukemi

Anbefalte innlegg

Gjest Grunn til bekymring?

Kan en lege være så snill og svare meg på dette selv om jeg ikke betaler? Har ikke råd nå, he he... Jul, vet du...

Hva er prognosen? Min mor har nettopp fått diagnosen og er 56 år. Hun har nok hatt dette noen år, men tilstanden ble først oppdaget nå etter en blodprøve.

Hun har jo i mange år blant annet slitt med trøtthet og har lett fått store blå merker på kroppen "uten grunn". Nå skal hun begynne med behandling

Mitt spørsmål er om pasienter med denne diagnosen lever et normalt langt liv, eller om det forventes at levealderen vil bli noe lavere enn forventet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320607-kronisk-lymfatisk-leukemi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...