Gå til innhold

Det å ha samboer er oppskrytt....

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokoladeplaten

Nå står jeg midt oppi masse, der kjernen er at jeg vil ut av et ekteskap som har vart for lenge.

Jeg tenker nå at jeg *aldri* vil ha en samboende mann igjen!

Det er mye bedre å være sin egen sjef i eget hus. Fri og kan gjøre som jeg vil......men jeg har levd for lenge med en som kontrollerer meg. Hva er vitsen....?

Jeg kan godt tenke meg engang å få en kjæreste. Jeg liker jo menn! Men å bo sammen med en mann en gang til vil jeg ikke.

Tenkte dere som har gjort det slutt med en samboer på smme måte etter bruddet? Er det vanlig, vil det gå over?

Jeg håper det ikke går over. Særboere må være en flott løsning! Hverdagene kommer fort når man bor sammen. Det er deilig å bo alene; tenker jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320610-det-%C3%A5-ha-samboer-er-oppskrytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er særbo for tiden, men det er kun av praktiske årsaker (særkullsbarn og 5 mils avstand mellom kjæresten og meg). Hadde jeg kunnet hadde jeg flyttet inn hos ham i morra! Synes det er toppers å ha en å ligge inntil om kvelden, å våkne med om morran og å gjøre alt mulig sammen med. Bare dele hverdagen med rett og slett. :o)

Gjest Astroide

Det går nok over..

Tenkte vel omtrent det samme som deg, eller.. Jeg tenkte vel mer at jeg -trenger- ikke en samboende mann.

Men så blir man forelska, og glad i noen og vil tilbringe triviell tid med vedkommende, våkne og sovne med h*n... Og nå er det trasig at det ikke er mulig på enda en stund..

Jaja... :-)

Det går nok over. Men du trenger nok noen år på å finne en som du kan tenke deg å dele hverdagene med.

Jeg kunne gjerne tenke meg å ha mere hverdag, og ikke bare helger/ferier og slikt med kjæresten min. *Ser frem til å ha kjedelige kvelder i sofa'n sammen med ham ja :-)*

Annonse

Jeg er særbo for tiden, men det er kun av praktiske årsaker (særkullsbarn og 5 mils avstand mellom kjæresten og meg). Hadde jeg kunnet hadde jeg flyttet inn hos ham i morra! Synes det er toppers å ha en å ligge inntil om kvelden, å våkne med om morran og å gjøre alt mulig sammen med. Bare dele hverdagen med rett og slett. :o)

Kanskje han kan flytte til dere? :-)

Gjest nyforelsket

Tror det går over.

Jeg ble single for 5 år siden og husker at det var SINNSSYKT deilig! Ihvertfall det første året! Husker ikke helt når jeg begynte å bli lei og syns synd på meg sjøl, men tipper det gikk nærmere tre år.

Bare ikke vent for lenge med å få deg kjæreste igjen for man blir veldig fort sær av å være alene. Verre og verre for hvert år, faktisk. Merker det veldig godt sjøl, altså. :)

Men det var jo samboer du ikke ville ha og hvis du finner en som ønsker det samme og ingen felles barn ligger i planene så er jo det kjempefint!

Ønsker det uansett lykke til! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...