Gå til innhold

underliv

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne 32 år

Jeg har født 2 barn det siste for 10 år siden. Den første fødselen jeg hadde (20 år) var langvarig. Jeg fikk hemorider etter fødselen og var svært hoven nedentil en stund. Når jeg begynte å bli såpass "grei" igjen at jeg turde å se meg selv i et speil igjen synes jeg det var et stygt syn. Jeg syntes jeg var blitt så stor og vid. Kjønnsleppene spesielt de ytre var store og hang og det var et stort "gapende hull". Jeg skriver direkte fordi det er slik jeg føler det. Jeg har vært sammen med den samme mannen i 15 år, seksuallivet vårt er OK, men jeg er litt flau over underlivet mitt. Jeg kan også være flau over å dusje i offentlige bad da jeg synes jeg er så stor nedentil. Selve skjeden (vagina) er også blitt utspengt og ytterst er det ruglete. Er ingen ungdom lenger, og synes det er vanskelig å prate med legen min om dette. Kan du hjelpe meg? Kan dette rettes ved en eventuel operasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32069-underliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke kan snakke med din lege om det, så synes jeg du skal be om henvisning til en gynekolog eller selv oppsøke en gynekolog. Hvis du ikke har henvisning må du muligens betale noe mer i egenandel, men det kan jo være det verdt. Gynekologer er vant med slike spørsmål. I noen tilfeller vil man anbefale en operasjon, men helst først når du har fått de barn du ønsker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32069-underliv/#findComment-126266
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...