Gå til innhold

Betennelse i fingertuppen - Auuu!

Anbefalte innlegg

I natt tulla jeg bomull dynka med grønnsåpe rundt fingeren og satsa på at verken skulle komme ut... Ved 3-tida våkna jeg av skikkelige smerter. Det stakk som besatt i neglen og jeg venta nesten på at den skulle sprette av fingeren ;-) Jeg tok en Ibux og det lindret litt, så jeg sovnet omsider igjen...

Idag tidlig ringte jeg legen og fikk heldigvis time! Legen mente verken ikke ville kommet ut uten legebehandling. Verken lå innkapsla i en "lomme" over neglen. Jeg fikk fire bedøvelsessprøyter i rota på fingeren og var i himmelen når bedøvelsen begynte å virke ;-)

Legen skar noen bittesmå snitt i fingeren og fikk pressa ut masse gørr *urk*

Deretter ble jeg bandasjert og fikk beskjed om daglige grønnsåpebad i noen dager framover, samt inntak av pencillin tre ganger for dag.

Deilig å ikke ha vondt i fingeren mer, men jeg føler meg litt hemmet av bandasjen. Den er på høyre hånds langfinger. Fordelen er at jeg slipper å skrelle poteter i morgen ;-P

Fortsetter under...

I natt tulla jeg bomull dynka med grønnsåpe rundt fingeren og satsa på at verken skulle komme ut... Ved 3-tida våkna jeg av skikkelige smerter. Det stakk som besatt i neglen og jeg venta nesten på at den skulle sprette av fingeren ;-) Jeg tok en Ibux og det lindret litt, så jeg sovnet omsider igjen...

Idag tidlig ringte jeg legen og fikk heldigvis time! Legen mente verken ikke ville kommet ut uten legebehandling. Verken lå innkapsla i en "lomme" over neglen. Jeg fikk fire bedøvelsessprøyter i rota på fingeren og var i himmelen når bedøvelsen begynte å virke ;-)

Deretter ble jeg bandasjert og fikk beskjed om daglige grønnsåpebad i noen dager framover, samt inntak av pencillin tre ganger for dag.

Deilig å ikke ha vondt i fingeren mer, men jeg føler meg litt hemmet av bandasjen. Den er på høyre hånds langfinger. Fordelen er at jeg slipper å skrelle poteter i morgen ;-P

På føkkju-finger'n, som min lille tass ville sagt ;-)

God bedring :-)

hidi, the scorpion

God bedring i alle fall;) Godt du fikk ordnet opp i siste liten før jul!

God Jul til deg og dine;)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230069709' post='4046837]

På føkkju-finger'n, som min lille tass ville sagt ;-)

God bedring :-)

Hehe:)

Jeg ser ikke videre smart ut nå, med føkkingsfinger'n meget godt synlig med feit bandasje rundt (ungene ler fælt av "frekke" mamma ;-))

AneM1365380603

Hehe:)

Jeg ser ikke videre smart ut nå, med føkkingsfinger'n meget godt synlig med feit bandasje rundt (ungene ler fælt av "frekke" mamma ;-))

''Jeg ser ikke videre smart ut nå, med føkkingsfinger'n meget godt synlig med feit bandasje rundt (ungene ler fælt av "frekke" mamma ;-))''

Nå måtte jeg lese starten på tråden for å få med meg sammenhengen ;o)

håper du blir kjapt bra igjen da :)

Annonse

''Jeg ser ikke videre smart ut nå, med føkkingsfinger'n meget godt synlig med feit bandasje rundt (ungene ler fælt av "frekke" mamma ;-))''

Nå måtte jeg lese starten på tråden for å få med meg sammenhengen ;o)

håper du blir kjapt bra igjen da :)

*fnis*

Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...