Gjest lillelullea Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei jeg er en jente på 25. De siste mnd har jeg hatt vondt innimellom i øverste del av magen, ikke helt rett under ribbeina på v. side, men bittelitt lenger ned. Og det er vondt å sitte. Som en trykkende, sprengende smerte. Leste at det kunne være forstyrrelse i funksjonen til tykktarm (vanligst), magesekk og bukspyttkjertel. Men dette har blitt vondere og vondere. Kommer plutselig etter matinntak og varer hele kvelden++. er dette farlig? Jeg går på ritalin,vet ikke om dette er av betydning. Hva kan jeg gjøre? Kan det være en liten brokk eller noe galt med tarmene? Tenkte på milten fordi smerten minner VELDIG om den som jeg får når jeg går tur (fort.) da jeg får "hold." Hva er dette? Blir glad for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/320770-smerter-nedenfor-ribbeina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.