Gå til innhold

Feite/stygge jenter er mer vågale

Anbefalte innlegg

Gjest quatro 85

Satt forleden sammen med en gjeng gutter på en vorspiel og vi kom inn på jenter og sex. Det ble lagt frem en påstand om at "feite/stygge" jenter er langt mer frempå når det kommer til sex. Nesten samtlige av guttene mente at jenter som ikke er "glansbilder" går oftere rett på sak, og de tørr å strekke grensene langt lenger enn de som er "normale/pene".

For min del så har jeg opplevd dette i form av flere one-night-stands, og jeg nettopp siktet meg inn på nederste hylle når jeg skal ha med meg noen hjem fra byen - jeg vet da får jeg "valuta for pengene".

Hva mener andre om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320815-feitestygge-jenter-er-mer-v%C3%A5gale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får tre en papirpose over hodet på objektet ditt, så du slipper å se på henne.

Jeg syns jeg hører sjekkereplikken: "Du er så stygg og feit at du må være knallgod i senga!"

''Jeg syns jeg hører sjekkereplikken: "Du er så stygg og feit at du må være knallgod i senga!"''

;-)

Annonse

Gjest Både vakker og vill

Hmm...jeg har alltid forestilt meg at det er motsatt, siden vi alltid får høre at jenter som er fornøyde med seg selv og kroppen sin, også ofte har bedre selvtillit og tørr dermed å slippe seg mer løs senga..

Men interessant det du/dere har observert. Kanskje "de stygge/feite jentene tenker de må veie opp for det uheldige utseende ved å gi litt mer i senga?

Dette gjelder ihvertfall for mange gutter har jeg inntrykk av. Jeg har faktisk aldri vært med en billedskjønn mann som har levert varene tilfredstillende. De tror nok at det holder med et vakkert ytre og så kommer resten av seg selv.

Så da er vel konklusjonen at dette gjelder for begge kjønn? ;-)

''Hva mener andre om dette?''

Jeg mener det er en stygg ting å si, uansett forum eller ei. Tenk om du har såret noen her nå i jul og tenketid?? "velger på nederste hylle" "feite/stygge jenter"

Det finnes vågale mennesker i alle fasonger.

Gjest nederste hylle, du liksom...

Jeg er en av de "feite" og ja, jeg har alltid fått godord om sengehyggen (they keep coming back for more..).

Synd du kaller oss "nederste hylle". Skulle tro det var digg å få med seg ei jente som vet hva man skal gjøre i senga.

Persille1365381127

''For min del så har jeg opplevd dette i form av flere one-night-stands, og jeg nettopp siktet meg inn på nederste hylle når jeg skal ha med meg noen hjem fra byen - jeg vet da får jeg "valuta for pengene". ''

Har siktet deg inn på? Eller var det alternativet du fikk til?

Det er noe i det du sier, men det gjelder ikke bare med sex. De som lever på utseende tror alltid at de ikke trenger å gi noe mer enn det - dermed er de ikke så gode på så mye annet.

Så om du er i den pene kategorien er det svært få jenter som ønsker å være med deg hjem - vi vet jo hvordan det fungerer....

• 2 uker senere...
Gjest Elextra

Jeg har ofte tenkt at noen veldig pene gutter og menn kan være uinteressante - de har antakelig bestandig fått så mye gratis at sjarm og vidd har vært overflødig (gjelder selvfølgelig ikke alle).

Kanskje kan lignende forhold - i noen tilfeller - gjøre seg gjeldende når det gjelder sex - uansett kjønn?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...