Gå til innhold

Kjærlighetssorg som aldri tar slutt

Anbefalte innlegg

Gjest mitt personlige nick

Helt utrolig bedr... å se alle være så glade og kose seg i jula, helst skulle jeg ha gravd meg ned i ett hull og aldri kommet opp igjen!

Jeg hooket opp med en herlig fyr for litt over ett år siden, han var en tidligere bekjent av meg. Gift mann, men visste at han sleit med forholdet på hjemmebane. Dum som jeg var falt jeg for han...sukk! Vi har hatt et fantastisk år sammen, og det var virkelig godt å kjenne at det er noen der ute som bryr seg om meg og viser med oppmerksomhet, jeg verdsetter alle de fine stundene vi hadde sammen. Men etter å få servert diverse historier i snart ett år om ditten og datten på hjemmebane fikk jeg nok. Kan ikke forholde meg til en "tøffel" som aldri gjør ord om til handling, skal jeg liksom bare sette livet mitt på vent mens han skal gjøre seg ferdig med alt på hjemmebane?

For snart 2 mnd siden fikk jeg nok, innså vel plutselig at dette ikke går noen vei og jeg kan ikke leve med å ha han på deling så jeg gjorde det slutt. Han sier han er veldig glad i meg og ville da at vi skulle fortsette å treffes etc. En vakker dag skulle han komme og kapre meg! bla, bla, bla...

De kjipe er at det er nå jeg som sitter igjen her med uendelig kjærlighetssorg. Savner han så innmarig og det er mye tårer som går til spille. Det verste er at jeg føler at han har latt meg gå uten kamp for å beholde meg, men det burde vel egentlig også si sitt... Vet han har forsøkt å ringe meg på jobb når jeg ikke har vært der (noe han ikke visste da) men hvorfor har han ikke prøvd meg på mobil eller prøvd igjen senere? Er enkelte mannfolk slike tøfler at de bare gir opp og later som ingenting? Tenker han aldri på meg lenger? Alt vi hadde sammen, betyr det ingenting? Sitter her ensom med alt for mange ubesvarte spørsmål... burde egentlig vært en "voksne" her og tatt kontakt for å få svar på mine spørsmål, men vil at han skal ta kontakt for å vite at han tar litt ansvar også. Alt er så sinnsykt vannskelig og jeg har det helt dritt! Føler meg null verdt.

Sikker mange av dere vil vel si at det er bare å gå videre og at han ikek er noe å samle på... men hva med alle de fine stundene vi hadde sammen da? Sliter med verdens største kjærlighetssorg!

God jul til dere alle som har noen å nyte julen sammens med!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320865-kj%C3%A6rlighetssorg-som-aldri-tar-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

All kjærlighetssorg er vond! Men husk at det går over uansett hvor vondt du har det nå, minner vil blekne, tankene går etterhvert mer til hverdagen og normalen....

I stedet for å fokusere på alle de gode minnene, så tenk litt mer på de dårlige stundene du hadde;) Det hjelper faktisk;)

Lykke til!

Du er blitt brukt. Han var mest sannsynlig ute etter et eventyr på si'. Og snipp-snapp-snute, så var eventyret ute.

Han er ikke verdt dine tårer, men jeg har full forståelse for kjærlighetssorgen. Neste gang du søker kjærlighet, så kanskje det hadde vært en idè å legge seg etter en mann som _ikke_ er gift fra før...? Vurdèr det nøye, det kan lønne seg. Lykke til!

Å ha respekt for at mennesker feiler, er en god egenskap!

Har du selv _aldri_ feilet?

Ødelegge livet til en familie og annen kvinne, nei så stygg er jeg ikke. De dumme unnskyldningene på at han ikke har det bra i forholdet for så å bli og rote med en annen er til å spy av.

Det er forskjell på graden av feil.

Annonse

Gjest mitt personlige nick

Ødelegge livet til en familie og annen kvinne, nei så stygg er jeg ikke. De dumme unnskyldningene på at han ikke har det bra i forholdet for så å bli og rote med en annen er til å spy av.

Det er forskjell på graden av feil.

Nåja... vil ikke si at livet til kona er ødeliagt da det var hun som ødela ekteskapet ved å være utro mot han. Men uansett...

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230216073' post='4047492]

Har du ei veldig dårlig uke eller?

Det er ikke verdens snilleste/lureste sjakktrekk å legge seg etter en som gift.

Jeg har en flott uke! Dårlig sjakktrekk eller ikke, jeg dømmer ikke, og kjærlighetssorg er vondt uansett;(

Jeg har en flott uke! Dårlig sjakktrekk eller ikke, jeg dømmer ikke, og kjærlighetssorg er vondt uansett;(

Enkelte trenger kanskje en påminnelse om "hvordan gjøre ting riktig"? Det er tydelig at ikke alle har med seg det i bagasjen hjemmefra.

Men du drar den litt langt med "har du _aldri_ feilet?"

Fortsatt god jul!

hidi, the scorpion

Dømmer ikke. Neivel. Dømmer du ikke drap heller? Morderen har det jo vondt uansett sikkert.

Nei, jeg fordømmer ikke en drapsmann, men straff bør de få, da dette er en høyst uakseptabel handling. Om de føler anger eller ikke, er opp til Gud å dømme.

Annonse

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230216962' post='4047496]

Enkelte trenger kanskje en påminnelse om "hvordan gjøre ting riktig"? Det er tydelig at ikke alle har med seg det i bagasjen hjemmefra.

Men du drar den litt langt med "har du _aldri_ feilet?"

Fortsatt god jul!

Jeg synes ikke det. Alle tar vi gale valg en/flere ganger i livet, og si at et galt valg er verre/bedre enn andre er farlige veier å gå inn på... Vi har et rettssystem for slike ting.

Nei, jeg fordømmer ikke en drapsmann, men straff bør de få, da dette er en høyst uakseptabel handling. Om de føler anger eller ikke, er opp til Gud å dømme.

Hva hadde du sagt om andre satt og skrev slik om det var du som vare den skadelidende? Jeg tror neppe du har opplevd det for da ville du aldri uttrykt en slik likegyldighet for de som såres. Jeg ville i såfall følt som å legge et tonn med stein til byrden. .

Jeg synes ikke det. Alle tar vi gale valg en/flere ganger i livet, og si at et galt valg er verre/bedre enn andre er farlige veier å gå inn på... Vi har et rettssystem for slike ting.

Jeg har ikke nevnt bedre/verre. Men du drar den for langt. Nå presterer du å dra Gud inn i diskusjonen med uran...!

*hever et øyenbryn*

hidi, the scorpion

Hva hadde du sagt om andre satt og skrev slik om det var du som vare den skadelidende? Jeg tror neppe du har opplevd det for da ville du aldri uttrykt en slik likegyldighet for de som såres. Jeg ville i såfall følt som å legge et tonn med stein til byrden. .

Jeg ville sikkert sagt at de var stein gale, det så jeg selv før jeg ble en troende...

Hadde min datter blitt voldtatt, hadde jeg ganske sikkert ønsket personen steinet og død, men Jesus tvinger meg til noe annet.

Jeg feiler like mye som de fleste andre, derfor har jeg ikke rett til å dømme. Dommere har rett til å dømme, heldigvis;)

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230218149' post='4047507]

Jeg har ikke nevnt bedre/verre. Men du drar den for langt. Nå presterer du å dra Gud inn i diskusjonen med uran...!

*hever et øyenbryn*

Han spør og jeg svarer, så kan du heve så mange øyenbryn du bare orker;)

Jeg ville sikkert sagt at de var stein gale, det så jeg selv før jeg ble en troende...

Hadde min datter blitt voldtatt, hadde jeg ganske sikkert ønsket personen steinet og død, men Jesus tvinger meg til noe annet.

Jeg feiler like mye som de fleste andre, derfor har jeg ikke rett til å dømme. Dommere har rett til å dømme, heldigvis;)

Jeg synes du misbruker Guds ord her. Husk at likegyldigheten er det verste Gud vet.. Du er her likegyldig overfor en stygg handling. Der er forskjell på å dømme en person og dømme handlingen.

hidi, the scorpion

Jeg synes du misbruker Guds ord her. Husk at likegyldigheten er det verste Gud vet.. Du er her likegyldig overfor en stygg handling. Der er forskjell på å dømme en person og dømme handlingen.

Jeg fordømmer handlingen, men ikke et menneskes rett til å føle sorg. Hvem sin handling var verst? Han gift og hun singel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...