Gå til innhold

Kjærlighetssorg som aldri tar slutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fordømmer handlingen, men ikke et menneskes rett til å føle sorg. Hvem sin handling var verst? Han gift og hun singel?

Så bra at du ikke akspeterer handlingen. Du skrev noe om at det var en bra egenskap å ha respekt for at andre feiler. Hva mente du med det da?

Nåja... vil ikke si at livet til kona er ødeliagt da det var hun som ødela ekteskapet ved å være utro mot han. Men uansett...

''Nåja... vil ikke si at livet til kona er ødeliagt da det var hun som ødela ekteskapet ved å være utro mot han. Men uansett...''

Hvis det er noe han sier og du ikke vet sikkert fra noen annen kant så ta det med en stooooor klype salt...

Gjest mitt personlige nick

''Nåja... vil ikke si at livet til kona er ødeliagt da det var hun som ødela ekteskapet ved å være utro mot han. Men uansett...''

Hvis det er noe han sier og du ikke vet sikkert fra noen annen kant så ta det med en stooooor klype salt...

Dette vet jeg med sikkerhet... dette visste jeg om før vi hooket opp.

Annonse

Gjest Ulvinnen

"Aldri" er et merkelig tidsperspektiv i din verden. Det er bare to måneder siden du gjorde det slutt. Etter navnet på tråden, trodde jeg du skulle skrive om mange års kjærlighetssorg.

Jeg syns det var bra at du tok til vettet, mannen er opptatt. Nå er tiden inne til å forsøke å fokusere på andre.

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230216073' post='4047492]

Har du ei veldig dårlig uke eller?

Det er ikke verdens snilleste/lureste sjakktrekk å legge seg etter en som gift.

Hvem vet hvem som la seg etter hvem?

"Synderen" her er jo først og fremst han som allerede var gift og hadde seg på si.

Kjærlighetssorg er vondt uansett! Ordentlig kjærlighetssorg går ikke over på to måneder, så det blir litt feil å si at kjærlighetssorgen din aldri tar slutt.

Bare vent, om et par måneder går det nok mye bedre. Men kan godt hende det sitter i enda mye lengre.

Uansett - lykke til!

Dette er overhode ikke ment som kritikk men hvis du hadde fortsatt forholdet med ham så hadde du fremdeles sittet der alene siden han ville ha prioritert familien. Og da hadde du hatt det like vondt.

Gifte menn er noe herk, best å holde seg unna dem ;o)

Ødelegge livet til en familie og annen kvinne, nei så stygg er jeg ikke. De dumme unnskyldningene på at han ikke har det bra i forholdet for så å bli og rote med en annen er til å spy av.

Det er forskjell på graden av feil.

Menn pleier faktisk ikke å fortelle de er gift før de har fått damene på kroken. Damer derimot, pleier å fortelle det med en gang. Jeg sier ikke at det er slik bestandig, men ofte

Hvem vet hvem som la seg etter hvem?

"Synderen" her er jo først og fremst han som allerede var gift og hadde seg på si.

Det vet vi ikke, men kun nek blir med på en slik lek. Hun har seg selv å takke. Hun visste jo at han var gift? Dumhet straffer seg.

*veldig medfølende, haha*

Annonse

Gjest egoisten?

Jeg ble dumpet av min store kjærlighet for 9 år siden. Ennå drømmer jeg om han i søvne. Jeg elsket han mer enn jeg noen gang har elsket. Det du må passe deg for er at forelskelsen ikke blir en besettelse, det ble det til meg. Jeg ble syk...... Klarte ikke å sove, ikke å spise, ikke å fungere i hverdagen. Etter 1 år fikk jeg meg samboer, men uansett har jeg aldri glemt han andre. det kommer jeg heller aldri til å gjøre.....

• 1 måned senere...
srp1365380487

Jeg synes du misbruker Guds ord her. Husk at likegyldigheten er det verste Gud vet.. Du er her likegyldig overfor en stygg handling. Der er forskjell på å dømme en person og dømme handlingen.

Det er forskjell på utroskap og drap også!

Det er forskjell på utroskap og drap også!

Utroskap kan også være drap selv om det da blir på en indirekte måte. Utroskap kan medføre store skader psykisk, rusproblemer og en stor stressbelsatning for helsen. Det kan ødelegge en hel familie slik at barna ender opp som rusmisbrukere. Dessuten kan det føre til selvmord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...