Gå til innhold

julekveld og alkohol.

Anbefalte innlegg

De er fulle enda.Skulle bli en rolig kveld og bare litt alkohol.Men de holder på enda.Drikker og sånt. Jeg er jo like ille siden jeg drikker selv.Men det gjør litt vondt inni meg og jeg blir trist. Vi hadde verdens mest perfekte julaften.Min dysfunksjonelle famile lagde perfekt ribbe ,så åpnet vi pakkene og slappet av med julekaker etterpå. Men så var det etterpå.Først litt alkohol for kosens skyld. Men så sklei det helt ut. Pappa er draitings nå og høy musikk. Jeg er kanskje kravstor men dette var trist.

Jeg skulle ønske jeg hadde trygge voksenpersoner rundt meg. Jeg er voksen selv men det hadde vært så godt om noen tok ansvar .Men men.. Jeg er jo like ille selv siden jeg drakk alkohol ikveld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320870-julekveld-og-alkohol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...