Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for julegaven, den skal få en sentral plass i stua!

Ps! Er _det_ virkelig så ille? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Bare hyggelig:-) Tja, du får tolke hva du vil ut av det. Og forøvrig kan du gjøre hva du vil med den.

Skrevet
  cathlin skrev (På 26.12.2008 den 22.35):

Bare hyggelig:-) Tja, du får tolke hva du vil ut av det. Og forøvrig kan du gjøre hva du vil med den.

Hmmmm... Lurer på hva slags gave dette er.

Skrevet
  cathlin skrev (På 26.12.2008 den 22.35):

Vi flirte godt! :-)

Eg måtte pakke opp litt i "skjul" i tilfelle det var ei bombe eller noe oppi der, en kan jo aldri vite...

Skrevet
  Geir skrev (På 26.12.2008 den 22.57):

Vi flirte godt! :-)

Eg måtte pakke opp litt i "skjul" i tilfelle det var ei bombe eller noe oppi der, en kan jo aldri vite...

Bombe?? Jeg er jo snill som et lam må vite.

Skrevet
  cathlin skrev (På 26.12.2008 den 23.11):

Bombe?? Jeg er jo snill som et lam må vite.

''Bombe??''

En kan aldri vite i disse ulvetider, eller det kunne være noe oppblåsbaregreier som ikkje egner seg for barn.

Annonse

Skrevet
  Geir skrev (På 26.12.2008 den 23.18):

''Bombe??''

En kan aldri vite i disse ulvetider, eller det kunne være noe oppblåsbaregreier som ikkje egner seg for barn.

Gud, du kan ikke ha mye tillit til andre mennesker ;-)

Skrevet
  cathlin skrev (På 26.12.2008 den 23.25):

Gud, du kan ikke ha mye tillit til andre mennesker ;-)

''Gud, du kan ikke ha mye tillit til andre mennesker ;-)''

Eg kan ikkje uttale meg på hans vegne, men når det gjelder min generelle tillit til andre mennesker så er vel den i overkant naiv.

Men du bør ikkje ta alt eg skriver helt bokstavelig, du fikk nå mitt navn og adresse uten noe snikksnakk, det er vel et tegn på tillit? :-)

• 2 uker senere...
Skrevet
  Faure skrev (På 26.12.2008 den 22.37):

Hmmmm... Lurer på hva slags gave dette er.

Lur i vei! he.he...Nysjerrigper!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...