Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Da kjøper du denne: http://www.treningspartner.no/produktkategori/402_Rockering.aspx

Den koster litt, men gir veldig god trening og er veldig lett å bruke :)

Tusen takk for link :o) Jeg har allerede bestilt en, men nå lurer jeg på om jeg bør angre på at jeg bestilte en for barn.... Det er jo de som bruker ringene mest.

Jeg får se hvordan rockeringen er, og evt bestille en ny om den er liten.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

16

• AneM1365380603

11

• candyqueen_83

4

• Hønemoren

2

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Hm. Hvis det dukker opp en rockering på min vei, skal jeg kaste meg over den og prøve igjen!

Jeg kjenner at det river litt i magemusklene i allefall mens jeg prøver å rocke. Jeg får det ikke til :(

Magemusklene mine er slappe!

Det er ikke vanskelig og gå på skøyter. Minstejenta på 7 prøvde for andre gang i dag og når hun greide det, greier du det helt sikkert også:-)

Ja, da må vel jeg også klare det.

Gjenstår bare å finne seg en sportsutstyr-sponsor.. Det må finnes.

Tusen takk for link :o) Jeg har allerede bestilt en, men nå lurer jeg på om jeg bør angre på at jeg bestilte en for barn.... Det er jo de som bruker ringene mest.

Du bør ha en som er for din vektklasse

Annonse

Jeg kjenner at det river litt i magemusklene i allefall mens jeg prøver å rocke. Jeg får det ikke til :(

Magemusklene mine er slappe!

Hva med magedans. Det er ikke noe for meg, men innbilder meg at det er bra trim for de som liker sånt.

Men, altså, skal ikke magemusklene være litt slappe?

AneM1365380603

Det er så mye lenger ned nå enn det var den gangen man var barn!

Han selv mener det er stor forskjell på et fall hos et barn på 20 kg og han på 80 ;) Han er lang også, og var helt blå på armer og bein i ukesvis.

AneM1365380603

Hva med magedans. Det er ikke noe for meg, men innbilder meg at det er bra trim for de som liker sånt.

Magedans ville jeg likt, for jeg elsker å danse :)

Har du gått på kurs?

AneM1365380603

Du bør ha en som er for din vektklasse

Da får jeg bestille det senere :) Det viktigste er jo at ungene finner glede i å bruke rockering.

Jeg trodde først du svarte på vekta til mannen min - at jeg bør finne meg en i min egen vektklasse ;) Så jeg gikk inn i tråden bare for å være sikker, he he.

Da får jeg bestille det senere :) Det viktigste er jo at ungene finner glede i å bruke rockering.

Jeg trodde først du svarte på vekta til mannen min - at jeg bør finne meg en i min egen vektklasse ;) Så jeg gikk inn i tråden bare for å være sikker, he he.

Haha!! Ja mann og dame bør veie like mye for et perfekt ekteskap :o)

Annonse

Tja, det er ok fordi vi kjøper det uansett ;-)

Jeg synes ikke prisen på denne rockeringen er så voldsom. Den er mye mer solid og tyngre enn de vanlige rockeringene. Kan egentlig ikke sammenlignes....

http://www.sports-hoop.com/

Tror de er billigere her, hvis man kjøper en til 28, eller 24 dollar, men hva er lbs mon tro.

Ja, da må vel jeg også klare det.

Gjenstår bare å finne seg en sportsutstyr-sponsor.. Det må finnes.

Hva koster det for et par skøyter nå da? 300-400 kr?

Du trenger vel ikke noe sportsutstyr utenom selve skøytene. Jeg gikk med olabukse i dag jeg:-)

Tror de er billigere her, hvis man kjøper en til 28, eller 24 dollar, men hva er lbs mon tro.

lbs er pound tror jeg. Så du ma halvparten ca for at det skal bli riktig i kilo.

Jeg har ring herfra :o)

Gjest soulshine

Klart magemuskler skal være litt slappe, da er magen så god og myk å ta på ;)

Jeg bestilte den som er 1,5 kg tror jeg (den minste for voksne). Den gir sikkert best treningseffekt om man bruker den som stemmer med kroppsvekta, men ellers funker den sikkert bra selv om du bestilte barnestr. Den jeg har er vanskelig å bruke for små barn. Elleveåringen min fikser den fint, mens åtteåringen synes den er tung. Fireåringen er kjempegod på rockering, men den jeg har er for tung for henne.

Man må antagelig legge til toll? Slike vektenheter kan jeg desverre ikke noe om....Men sikkert bare å ta et søk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...