Gå til innhold

1 av 3 menn er utro

Anbefalte innlegg

Må man så må man..........utrolig hvordan "ikke typen til å være utro"-typen kan være den sleipeste av dem alle når alt kommer til alt....

Jeg er ikke typen til å være utro, og sleip er jeg heller ikke. Mannen min er heldigvis lik meg sånn. Man kan ikke gå rundt og tro at ens kjæreste/ektefelle vil komme til å være utro. Jeg stoler på ham til det motsatte er bevist. I motsatt fall er ikke forholdet vårt liv laga allikevel ;-)

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Dorthe

4

• Faure

4

• AAA

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest desverre

Jeg er ikke typen til å være utro, og sleip er jeg heller ikke. Mannen min er heldigvis lik meg sånn. Man kan ikke gå rundt og tro at ens kjæreste/ektefelle vil komme til å være utro. Jeg stoler på ham til det motsatte er bevist. I motsatt fall er ikke forholdet vårt liv laga allikevel ;-)

Jeg tror deg på alt du skriver. Jeg kunne ha skrevet akkuat det samme om meg og min ektefelle. Jeg trodde _aldri_ jeg skulle komme i en slik situasjon at jeg var utro, men jeg ble en skikkelig sleip ål........

Gjest comsicomsa

Vel, når man bor på et mindre tettsted, så er det ikke akkurat så veldig enkelt å holde slike ting hemmelig ;-)

Vel du er tydelig naiv hehe. Ikke noe galt i det altså, tenkt utroskap er uansett ikke noe man behøver å bruke tid og energi på.

Annonse

Gjest desverre

I all verden... Hvilke miljøer er det du vanker i??

Jeg vanker i flere miljøer. Felles for dem alle, er at det er helt vanlige "ordentlige" mennesker. Men når man selv har "vært utpå" får man et helt annet innblikk i hvordan mange mennesker også har en annen side en den prektige de viser utad......

Jeg tror deg på alt du skriver. Jeg kunne ha skrevet akkuat det samme om meg og min ektefelle. Jeg trodde _aldri_ jeg skulle komme i en slik situasjon at jeg var utro, men jeg ble en skikkelig sleip ål........

Håper jeg ikke forandrer meg så mye, for akkurat nå vet jeg at jeg aldri kunne vært utro. Faktisk hadde jeg hatt nesten enda mer dårlig samvittighet overfor ungene enn overfor mannen min. Jeg kunne aldri utsatt barna mine for noe sånt.... Ikke mannen min heller, for den saks skyld - men kjærligheten til ektefellen har man ingen garanti for at vil vare. Kjærligheten til barna vil for alltid være like sterk :)

Vel du er tydelig naiv hehe. Ikke noe galt i det altså, tenkt utroskap er uansett ikke noe man behøver å bruke tid og energi på.

Jeg tror ikke jeg er så himla naiv, men jeg er overbevist om at ikke alle miljøer i Norge er like ille mht utroskap. Det er sikkert mye mer utroskap i miljøer som er mindre gjennomsiktige. Det er helt sikkert mange jeg ikke vet om som er utro her også, men utroskapshistorier har en lei tendens til å havne opp i dagen etter en tid ;-)

Ellers enig i at man bør droppe å fokusere på alle som er utro. Jo mer man fokuserer på det, jo flere vil være utro!

Gjest desverre

Håper jeg ikke forandrer meg så mye, for akkurat nå vet jeg at jeg aldri kunne vært utro. Faktisk hadde jeg hatt nesten enda mer dårlig samvittighet overfor ungene enn overfor mannen min. Jeg kunne aldri utsatt barna mine for noe sånt.... Ikke mannen min heller, for den saks skyld - men kjærligheten til ektefellen har man ingen garanti for at vil vare. Kjærligheten til barna vil for alltid være like sterk :)

Igjen: jeg tror deg på alt du skriver. Fordi jeg kjenner meg igjen i alle ordene dine......desto større ble fallet..... :(

Jeg vanker i flere miljøer. Felles for dem alle, er at det er helt vanlige "ordentlige" mennesker. Men når man selv har "vært utpå" får man et helt annet innblikk i hvordan mange mennesker også har en annen side en den prektige de viser utad......

Og hvor i Norges land befinner disse miljøene seg?

Se ellers svaret mitt til comsicoms :)

Igjen: jeg tror deg på alt du skriver. Fordi jeg kjenner meg igjen i alle ordene dine......desto større ble fallet..... :(

Forskjellen på deg og meg er kanskje at jeg er ekstrem når det gjelder å tenke konsekvens ;) Nesten for ekstrem.., men i slike tilfeller er det antagelig bare bra ;-)

Vel, jeg håper iallefall at jeg aldri vil falle for en slik fristelse. Tilbudene har vært der, men jeg har ikke hatt noen problemer med å stå imot. Er bare å se for seg mann og barn i sitt indre, og unngå å drikke for mye alkohol ;)

Annonse

Gjest anonymian

Det ble det for meg og. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd min mann kunne være utro. Jeg trodde jeg kjente han ut og inn etter et par tiår.

Gjest desverre

Og hvor i Norges land befinner disse miljøene seg?

Se ellers svaret mitt til comsicoms :)

Bl. a på det "mørke vestland". Akademiske miljøer, bedhusmiljø, politikken, familie og venner fra både studietid, jobb, nabolag....... Tror ikke man trenger å tilhøre noe spesielt miljø for å være vaksinert mot utroskap...

Bl. a på det "mørke vestland". Akademiske miljøer, bedhusmiljø, politikken, familie og venner fra både studietid, jobb, nabolag....... Tror ikke man trenger å tilhøre noe spesielt miljø for å være vaksinert mot utroskap...

Det er sant. Men du er vel enig i at det er vanskeligere å være utro i gjennomsiktige miljøer? Her jeg bor kjenner "alle" hverandre. De to jeg kjenner som har vært utro, blei ferska etter rykter...

Gjest desverre

Forskjellen på deg og meg er kanskje at jeg er ekstrem når det gjelder å tenke konsekvens ;) Nesten for ekstrem.., men i slike tilfeller er det antagelig bare bra ;-)

Vel, jeg håper iallefall at jeg aldri vil falle for en slik fristelse. Tilbudene har vært der, men jeg har ikke hatt noen problemer med å stå imot. Er bare å se for seg mann og barn i sitt indre, og unngå å drikke for mye alkohol ;)

Sorry, men du er nok mer lik meg enn du vil like å tenke på.

Gjest comsicomsa

Jeg tror ikke jeg er så himla naiv, men jeg er overbevist om at ikke alle miljøer i Norge er like ille mht utroskap. Det er sikkert mye mer utroskap i miljøer som er mindre gjennomsiktige. Det er helt sikkert mange jeg ikke vet om som er utro her også, men utroskapshistorier har en lei tendens til å havne opp i dagen etter en tid ;-)

Ellers enig i at man bør droppe å fokusere på alle som er utro. Jo mer man fokuserer på det, jo flere vil være utro!

Jeg vet ikke om det er gjort noen undersøkelser på hvor det begås mest utroskap, men jeg ser ikke at det skulle være noe vanskeligere å ha sex med noen i høyet på en bøgdefest og holde tett og det enn det er å bli med noen hjem en natt feks i Oslo.

Snakker du om utroskap over tid, så er nok den kanskje vanskeligere på et lite sted. Vel og merke hvis du er utro med noen derfra og ikke velger en elsker/elskerinne som bor et annet sted. Da er det veldig enkelt å holde det skjult.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...