Gå til innhold

1 av 3 menn er utro

Anbefalte innlegg

Gjest VannLilja29

Hvor går grensen da? Er kyssing f.eks. over grensen?

Jeg synes personlig ikke kyssing i seg selv er å trå over grensa. Men jeg tror andre kvinner kan synes det, da emusjonell urtoskap verre enn seksuell utroskap, og kyssing er et slags tegn på gryende følelser... Men kyssing er def. på grensa... Man skal ikke gå noe mye lenger i alle fall, og man er plutselig langt over.

Å ha sex er utroskap, men det er det også å skrive daglige romantiske sms eller email til en annen enn partneren sin.

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Dorthe

4

• Faure

4

• AAA

2

Mest aktive i denne tråden

Eg vet lite om det også, men det er bare et inntrykk eg har fått utifra lokale forhold. :)

Eg mener at det er mye lettere for ei dame og "få seg et tilfeldig nummer" på byen o.l. om det er ønskelig, en det er for menn.

Noen av mine kvinnelige venner/bekjente har også bekreftet det, at det alltids er "noen" som er parat.

''Eg mener at det er mye lettere for ei dame og "få seg et tilfeldig nummer" på byen o.l. om det er ønskelig, en det er for menn.''

100% enig i det, men så var det dette "om ønskelig", da... ;-) Jeg tror at færre gifte kvinner benytter seg av slike tilbud.

Hvor går grensen da? Er kyssing f.eks. over grensen?

''Hvor går grensen da? Er kyssing f.eks. over grensen?''

Dette vil variere fra par til par. Kyss på kinnet til en venn er helt greit for meg, men kyss på munnen, spesielt tungekyss er overhodet ikke noe jeg godtar at kjæresten gjør med noen andre enn meg. Jeg ser ikke på det som utroskap, men jeg godtar det ikke.

''Eg mener at det er mye lettere for ei dame og "få seg et tilfeldig nummer" på byen o.l. om det er ønskelig, en det er for menn.''

100% enig i det, men så var det dette "om ønskelig", da... ;-) Jeg tror at færre gifte kvinner benytter seg av slike tilbud.

Jada masa!!! :-)))

Annonse

Jeg leste artikkelen i papirutgaven (for en gangs skyld), og etter hva jeg forstod gjaldt det en webbasert undersøkelse, og Bente Træen sa at man måtte ta høyde for at dette kan bety at personutvalget er noe annerledes enn i tidligere undersøkelser, som har gitt lavere tall.

Ok, med andre ord ikke en 100 % "seriøs" undersøkelse, men interessant allikevel...

De (få) gangene jeg har hørt om utroskap blant våre venner, har jeg _alltid_ blitt sjokkert! Jeg har _aldri_ tenkt at "ja, han der er jeg ikke overrasket over har sine svin på skogen, nei..."

Den ene av mine venner ble jeg ikke sjokkert over, men den andre hadde jeg ikke trodd dette om...

Eg vet lite om det også, men det er bare et inntrykk eg har fått utifra lokale forhold. :)

Eg mener at det er mye lettere for ei dame og "få seg et tilfeldig nummer" på byen o.l. om det er ønskelig, en det er for menn.

Noen av mine kvinnelige venner/bekjente har også bekreftet det, at det alltids er "noen" som er parat.

Det er jeg enig i. Sånn som en del mannfolk oppfører seg ute på byen, så tror jeg hvilken som helst kvinne kunne fått seg et nummer ;-)

Ikke alle menn som er fullt så heldige, for vi damer er antagelig ofte litt mer kresne? ;)

Det tror jeg desverre på...

Stemmer bra overens med det antallet venner jeg vet som har blitt seksuelt misbrukt :-(

Jeg tror du skal tro på den andre statistikken også. Jeg har vært alene i så mange år og vært ute endel og fått uendelig med tilbud fra menn som har koner som ikke forstår dem og har opplevd at venninner har blitt lurt inn i et forhold med gifte menn og har venninner som har vært sammen med gifte menn fordi de trodde at mannen mente å gå fra kona si.

Jeg tror jeg har sett det meste :o)

Jeg tror du skal tro på den andre statistikken også. Jeg har vært alene i så mange år og vært ute endel og fått uendelig med tilbud fra menn som har koner som ikke forstår dem og har opplevd at venninner har blitt lurt inn i et forhold med gifte menn og har venninner som har vært sammen med gifte menn fordi de trodde at mannen mente å gå fra kona si.

Jeg tror jeg har sett det meste :o)

Og du bor i Oslo ;-)

Jeg _tror_ bare ikke det er så enkelt å gjøre slikt ubemerket her jeg bor, men jeg skal jo aldri si aldri ;)

Det sjokkerer meg at så mange er utro... Jeg har mange venner som er gift og kjenner bare til to som jeg vet har vært utro.

Da tror jeg du lever i lykkelig uvitenhet. ;-)

Utroskap finnes overalt, ingen miljøer eller aldersgrupper er skjermet. Og ikke la deg lure til å tro at folk som virker lykkelige og harmoniske ikke gjør sånn, for believe you me, de gjør det.

Ugg, jeg høres fryktelig kynisk ut, men det har røket noen illusjoner i årenes løp ja.

Annonse

Da tror jeg du lever i lykkelig uvitenhet. ;-)

Utroskap finnes overalt, ingen miljøer eller aldersgrupper er skjermet. Og ikke la deg lure til å tro at folk som virker lykkelige og harmoniske ikke gjør sånn, for believe you me, de gjør det.

Ugg, jeg høres fryktelig kynisk ut, men det har røket noen illusjoner i årenes løp ja.

Joda, jeg skjønner at utroskap er et stort problem, men har vanskelig for å tro at så mange som en av tre gjør det. Det som også er trasig er at jo mer media fokuserer på at så mange gjør dette, jo flere kommer til å være utro :-(

Og du bor i Oslo ;-)

Jeg _tror_ bare ikke det er så enkelt å gjøre slikt ubemerket her jeg bor, men jeg skal jo aldri si aldri ;)

For å si det slik tror jeg ikke jeg hadde ville hatt et forhold til en mann som jobber som selger eller reiser endel selv om jeg bodde på et lite sted.

Gjest Min erfaring

Likestillingen har nådd dette feltet også. Forskningen viser at nå er vi like "gode".

Her er min erfaring...

1. Var forlovet med en mann som så var utro mot meg

2. Har hatt en affære med en mann som har samboer og et barn

3. Hatt en affære med en gift mann som har 2 barn

(2 sistnevnte burde jeg aldri ha rotet meg bort i...)

Selv aldri vært utro, men har vært vitne til at jenter også er utro

Og du bor i Oslo ;-)

...men jeg er fra et lite sted, og husker mye fra dengangda, og hører mye nå også...

Faktisk hører jeg _mer_ derfra enn fra Oslo og omegn - litt sånn i en stor by er det mye å se, i en liten by er det mye å høre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...