Gå til innhold

1 av 3 menn er utro

Anbefalte innlegg

Joda, jeg skjønner at utroskap er et stort problem, men har vanskelig for å tro at så mange som en av tre gjør det. Det som også er trasig er at jo mer media fokuserer på at så mange gjør dette, jo flere kommer til å være utro :-(

''Det som også er trasig er at jo mer media fokuserer på at så mange gjør dette, jo flere kommer til å være utro :-(''

ser ikke bort fra det, nei, det gir det liksom en litt større legitimitet. Når alle andre gjør det, til og med presidenter, hvorfor kan ikke jeg??

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Dorthe

4

• Faure

4

• AAA

2

Mest aktive i denne tråden

''Det som også er trasig er at jo mer media fokuserer på at så mange gjør dette, jo flere kommer til å være utro :-(''

ser ikke bort fra det, nei, det gir det liksom en litt større legitimitet. Når alle andre gjør det, til og med presidenter, hvorfor kan ikke jeg??

Nei Vet De Pinadø Hva! Ikke har jeg blå kjole, og ikke er det noen pene menn med sigar i nærheten. ;-)

...men jeg er fra et lite sted, og husker mye fra dengangda, og hører mye nå også...

Faktisk hører jeg _mer_ derfra enn fra Oslo og omegn - litt sånn i en stor by er det mye å se, i en liten by er det mye å høre...

Det er sant - og litt av poenget. Her er det vanskeligere å skjule at man er utro - med mindre man reiser mye og treffer folk utenbys.

Jepp :-/

(Jeg tror imidlertid jeg skal forsøke å holde meg til "den rene sti" allikevel ;-))

Annonse

Persille1365381127

Vel, når man bor på et mindre tettsted, så er det ikke akkurat så veldig enkelt å holde slike ting hemmelig ;-)

Om du hadde fått hun som er singel til å røpe hvilke av de gifte mennene som hadde kommet med uanstendige forslag - så hadde nok inntrykket vært et annet.

Jeg er nesten eneste singel i veldig mange av miljøene jeg er i. På jobben, i barnehagen, på skolen - men ikke blant venner. Men i alle de tre førstnevnte kommer det regelmessig forslag fra de mennene jeg trodde var "ordentlige". Når jeg diskuterer dette med single kompiser har ikke de samme erfaring, så jeg tror menn er mer frempå.

Kvinner er utro på en annen måte, over tid - og med følelser. Menn vil ha morosex, og ikke så mye følelser. Mulig det er helt feil - men det er i hvertfall min erfaring :)

Om du hadde fått hun som er singel til å røpe hvilke av de gifte mennene som hadde kommet med uanstendige forslag - så hadde nok inntrykket vært et annet.

Jeg er nesten eneste singel i veldig mange av miljøene jeg er i. På jobben, i barnehagen, på skolen - men ikke blant venner. Men i alle de tre førstnevnte kommer det regelmessig forslag fra de mennene jeg trodde var "ordentlige". Når jeg diskuterer dette med single kompiser har ikke de samme erfaring, så jeg tror menn er mer frempå.

Kvinner er utro på en annen måte, over tid - og med følelser. Menn vil ha morosex, og ikke så mye følelser. Mulig det er helt feil - men det er i hvertfall min erfaring :)

''Men i alle de tre førstnevnte kommer det regelmessig forslag fra de mennene jeg trodde var "ordentlige".''

De er nok ordentlige, de kommer sikkert med disse forslagene av ren med menneskelighet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...