Gå til innhold

Barneønske

Anbefalte innlegg

Gjest h-engstelig

Hei! Vi har prøvd i snart et og et halvt år med å få barn, men uten å lykkes. Har ett barn fra før på 3 år. Har vært hos gynekolog til undersøkelse to ganger nå. Gynekologen satte meg på en kur med pergotime fordi han mente jeg hadde problemer med eggløsningen, uregelmessige menstrusjoner. har fått testet mannens sædceller som er ok. Skulle prøve pergotime 3 ganger og det har jeg gjort nå. Det eneste positive er at mensen har blitt regelmessig. Siste gang jeg var hos gynekologen fikk jeg også glukophage som jeg skulle begynne å ta, ikke skjønte jeg helt hvorfor. Men han mente det kunne være til hjelp.Skal jeg bare fortsette å ta dette, gynekologen sa ikke noe om hvor lenge jeg skulle holde på. Ett par uker etter jeg hadde vært til siste undersøkelse fikk jeg telefon fra kontoret om at en celleprøve hadde avviket noe og jeg måtte komme igjen om et halvt år får å ta en ny. De mente på at det ikke var til noe bekymring! Kan dette ha noe med at jeg ikke blir gravid? Kjenner det at jeg er ganske sliten av alt dette, ønsker så inderlig å bli gravid. Gynekologen sa at nå var det ikke mer han kunne gjøre for meg, det var bare å håpe at jeg skulle bli gravid. Er dette sant? Hvor lenge skal jeg måtte gå å vente uten å få gjøre noe mer? Er en bra lege jeg går til, men er ikke fornøyd med gynekologen. Har ikke snakket med legen min etter han videresendte meg til gynekologen. Trenger råd om hva jeg bør gjøre videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321014-barne%C3%B8nske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...