Gjest best wishes Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg jobber med en psykisk utviklingshemmet gutt som er fæl til å lugge. i situasjoner hvor jeg må bøye meg for å ta på sko, ta på bukse etc er jeg spesielt utsatt. jeg har lagt hår, og er hårsår. Nå tenker jeg seriøst på å gå med hodeplagg for å hindre lugging. Men hva fungerer best? Tenkte litt på Hijab, men det er kanskje litt drøyt? hvor får jeg isåfall tak i det? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Badehette... *lol* høres lekkert og behagelig ut å gå med badehette hele dagen :-) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Badehette... Har tenkt på det også, men er ikke den ganske klønete å få på seg? 0 Siter
tonie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 *lol* høres lekkert og behagelig ut å gå med badehette hele dagen :-) Hehe. Men han kommer i hvert fall ikke til med småfingrene sine, rakkeren;) Hun kan jo slå to fluer i en smekk og ha en god hårkur under;) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 ser jeg har bommet på forumet, flytter det til åpent 0 Siter
tonie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Har tenkt på det også, men er ikke den ganske klønete å få på seg? Jo, men det går hvis man må 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.