Gjest willyronka Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvor ofte tar du deg en håndjager? Jeg må ihvertfall ha meg en gang om dagen, og har jeg kåken for meg selv kan det gjerne bli 5-8(har ikke blitt blind enda)...hvor ofte skjer det hos deg? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Nå forbinder ikke jeg en trall med det å "ha meg", men at jeg synger eller traller litt skjer nok mange ganger hver dag. Blir ikke mindre av at barna liker det. Kan gå i alt fra barnesanger til Abba og mer moderne eller alternativt. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nå forbinder ikke jeg en trall med det å "ha meg", men at jeg synger eller traller litt skjer nok mange ganger hver dag. Blir ikke mindre av at barna liker det. Kan gå i alt fra barnesanger til Abba og mer moderne eller alternativt. LOL, jeg skulle også til å svare på hvor mye jeg traller og synger i heimen;-) 0 Siter
Plasma1365381203 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 en gang hver natt, men det er på anbefaling fra helsesøster at jeg burde "ta en trall" for å få litt slakkere forhud. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.