Gå til innhold

Har du Champixerfaringer å dele?

Anbefalte innlegg

Har fått resept og skal handle Champix i morgen. Tar det virkelig bort røyksuget? Blir man uvell eller er det lysten som forsvinner? Ser mange skriver om vektøkning. Er det pga pillene eller fordi røyken erstattes av snop etc... ? Tar imot all info med stor takknemlighet! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321123-har-du-champixerfaringer-%C3%A5-dele/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ut med røyken

De tar bort en god del røyksug :)

Røykeslutt er "alltid" forbundet med vektøkning, antagelig er det forskjellige forklaringer på hvorfor.

Spiser mer, mer sug, endret forbrenning osv.

Det er et kjent fenomen at f.eks. kjendiser som ønsker å holde seg sylslanke røyker som gale :)

Jeg gikk opp ca ti kilo på siste røykslutt nå men var nede i vanlig størrelse før et år etter :)

Vær obs på hvordan og hva du spiser og drikk mye vann og hold en grei trim, så bør du kunne klare å holde deg i grei vekt, eller i allefall komme deg ned i stabil ok vekt innen rimelig tid.

:)

• 5 uker senere...
Gjest røyker ennå

Jeg la ikke på meg, og de virka mot røykesuget.

Men jeg var konstant kvalm og uvel og det hendte at jeg kasta opp.

Måtte til slutt gi opp, fordi jeg fungerte ikke på jobb, satt med bøtta klar og hadde store problemer med å konsentrere meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...