Gå til innhold

Når elsker leker kjæreste...

Anbefalte innlegg

Gjest Bare en jente

Hvor vanlig er det å oppføre seg som en kjæreste overfor dama en har et elskerinne forhold til eller ONS?

Jeg har opplevd dette flere ganger. Har bla en elsker som jeg har havnet til køys med et par ganger. Han har vært svært klar på at han ikke ønsker noe mer enn bare sex i mellomtiden (ved å ikke ta kontakt og ikke alltid svare på kontakt)

Allikevel er han verdens mest elskverdige person når vi er sammen. Koser, stryker og godprater om temaer som om vi skulle vært kjærester.

Det er jo forsåvidt fint at han gjør det der og då, men samtidig synes jeg det blir så falskt. Alle vet jo at jenter oftere enn gutter utvikler følelser for sine sexpartnere. Sånn sett så spiller jo disse guttene på jenters følelser ved å holde på på denne måte. Og dette bare for å oppnå sex? Skikkelig sleipt egentlig. Velger å tro at ikke alle gjør det bevisst? Eller?

Er det rett og slett bare sånn dette sosiale spillet fungerer?

Ikke rart sex kan klusse med følelsene til folk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321128-n%C3%A5r-elsker-leker-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en som var slik. Jeg ønsket i grunnen ikke noe forpliktende, men han snudde så brått etter at vi hadde hatt sex at jeg ble sur. Etter at jeg hadde forklart han at jeg slettes ikke hadde planer om å starte et forhold basert på en date eller to, så ville han sees igjen.

Greit nok, jeg gikk for den. Plutselig ville han at jeg skulle komme tidlig, så han kunne lage middag til meg. Han viste meg ting og tang som skulle imponere, han snakket masse om interessene sine og var kosete. Helt til neste morgen, da var det "Takk for det, kanskje vi snakkes".

Jeg ble ikke såret, men jeg gadd rett og slett ikke mer. Det var forvirrende og slitsomt med Dr. Jekyll/Mr. Hyde oppførselen.

Etter det gikk jeg kunn for menn som ville ha meg og ikke la skjul på det.

Gjest Bare en jente

Jeg hadde en som var slik. Jeg ønsket i grunnen ikke noe forpliktende, men han snudde så brått etter at vi hadde hatt sex at jeg ble sur. Etter at jeg hadde forklart han at jeg slettes ikke hadde planer om å starte et forhold basert på en date eller to, så ville han sees igjen.

Greit nok, jeg gikk for den. Plutselig ville han at jeg skulle komme tidlig, så han kunne lage middag til meg. Han viste meg ting og tang som skulle imponere, han snakket masse om interessene sine og var kosete. Helt til neste morgen, da var det "Takk for det, kanskje vi snakkes".

Jeg ble ikke såret, men jeg gadd rett og slett ikke mer. Det var forvirrende og slitsomt med Dr. Jekyll/Mr. Hyde oppførselen.

Etter det gikk jeg kunn for menn som ville ha meg og ikke la skjul på det.

Høres ut som samme sorten ja...

Jeg er heller ikke direkte såret...foreløpig. Men oppførselen hans trigger jo kjærlighetshormonene mine litt kjenner jeg, så jeg blir vel kanskje litt følelsesmessig forvirret.

Er nok best å sette strek mellom ham og meg. Og heller finne meg en elsker som er litt mer ærlig og tydelig.

Gjest Bare en jente

Det der var skikkelig sleipt gjort ja, da kan en lett bli forvirra.

Si det rett ut til han neste gang at du kun ønsker "å bli tatt hardt bakfra" uten noe snikksnakk, så kanskje han tar seg sammen!?

Hehe, sa faktisk noe i den duren til ham en gang. Men han klarte allikevel ikke å la være å leke casanova.

Han har tydeligvis et fast mønster han spiller på som han ikke klarer å bryte. Han har vel erfart at han får damer på kroken og at de forblir hans elskerinner på denne måten. Rett og slett ved å spille på følelsene deres.

Høres ut som samme sorten ja...

Jeg er heller ikke direkte såret...foreløpig. Men oppførselen hans trigger jo kjærlighetshormonene mine litt kjenner jeg, så jeg blir vel kanskje litt følelsesmessig forvirret.

Er nok best å sette strek mellom ham og meg. Og heller finne meg en elsker som er litt mer ærlig og tydelig.

Godt du er bevisst på situasjonen og vet hva du vil ha.

mvh

Annonse

Gjest elsker min elsker

Jeg har også et slikt bekjentskap og dt har vel vart et års tid nå.

Han brukte mye tid på å få meg på kroken, vi treftes av og på i sikkert 3 mnd før han prøvde seg på noe seksuelt, vi bare hang sammen.

Han inviterte meg hjem, laget middag, hjalp meg med bilen og andre praktiske ting.

Etter at vi hadde sex, ble jeg nok litt forvirret, fordi da kunne det gå lang tid mellom hver gang jeg hørte noe fra ham og han sluttet å være så opphengt i meg.

Etterhvert fikk jeg avklart situasjonen og han sa rett ut til meg at han ikke kunne ha noe fast forhold til meg av div. årsaker som jeg ikke skal legge ut om her.

Men jeg vet han er oppriktig glad i meg og bryr seg om meg og respekterer meg.

Vi er avtale om at vi ikke har sex med andre så lenge vi har den relasjonen vi har og når vi er sammen er han den mest elskelige person. Noen ganger flere ganger i uken, noen ganger kan det gå nesten en mnd.

Men han er der alltid for meg om jeg skulle trenge ham og jeg hjelper ham hvis han skulle trenge noe fra meg.

Elsker å være med ham og få den stunden med "kjærlighet", jeg trenger ikke mer for øyeblikket.

Ble selvfølgelig skuffet i begynnelsen, men nå har jeg lært meg å leve med det og har funnet ut at det er mange måter å vise kjærlighet på, nå som jeg vet hva som ligger bak.

Jeg vet at et forhold til denne mannen ikke ville gått bra i lengden og da er det bedre at det forblir slik som det er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...