Gå til innhold

Siden jeg har skrevet så mange sure innlegg..

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

''Min mann ommøblere også oppvaskmaskina etter meg. Det plager ikke meg. :-) (er ikke pluss- men ikke minus heller. Betyr bare ingenting).''

Hva er det å være uenig i når det gjelder stabling i oppvaskmaskina da? Får litt assosiasjoner til kvinnfolk som konstant retter opp det mannen gjør i heimen, ingenting er bra nok gjort og samtidig klager på at mannen ikke gjør noe...

Han kritiserer ikke. Han bare "rydder oppi der" og får plass sånn helt plutselig plass til mye flere kopper og kar...

;-)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• laban

4

• morsan

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

''Min mann ommøblere også oppvaskmaskina etter meg. Det plager ikke meg. :-) (er ikke pluss- men ikke minus heller. Betyr bare ingenting).''

Hva er det å være uenig i når det gjelder stabling i oppvaskmaskina da? Får litt assosiasjoner til kvinnfolk som konstant retter opp det mannen gjør i heimen, ingenting er bra nok gjort og samtidig klager på at mannen ikke gjør noe...

Man kan jo få plass til dobbelt så mye ved å stable litt ordentlig i stedet for å bare plassere alt helt tilfeldig.

Gjest Elextra

Hm - noen vil nok anklage deg for å overforenkle aldri så lite her.

Jeg synes det grenser til overkjørsel å f.eks. gjøre store investeringer med felles penger (ja, jeg betrakter dem som ganske så felles selv om han tjener mesteparten av dem) uten engang å _informere_ på forhånd.

Hadde jeg skrevet her at jeg så avgjort tjente mest av oss - noe som var sant i mange år - og at det ga meg rett til å f.eks. kjøpe en bil uten å fortelle mannen min om det først, tror jeg DOLere av begge kjønn ville vært uenige.

Helt enig med deg.

Synes det aller verste var at han kontaktet hennes arbeidsgiver vedrørende hennes stilling bak hennes rygg.

Man kan jo få plass til dobbelt så mye ved å stable litt ordentlig i stedet for å bare plassere alt helt tilfeldig.

''Man kan jo få plass til dobbelt så mye ved å stable litt ordentlig i stedet for å bare plassere alt helt tilfeldig.''

*Hehe* joda, men hvor vanskelig er det å stable i oppvaskmaskina liksom? ;o)

Annonse

Mary Poppins

Du glemte kanskje det aller viktigste: At han til slutt ga seg, når det telte som mest (nå tenker jeg på flyttingen)! :-)

Godt nytt år!

Hmm noe jeg ikke har fått med meg? Jeg trodde det endte med at de skulle flytte jeg?

Nettopp. Kjæresten min skryter av at jeg kunne hatt doktorgrad i oppvaskmaskinstabling, fordi jeg får plass til alt. ;)

Annonse

''Man kan jo få plass til dobbelt så mye ved å stable litt ordentlig i stedet for å bare plassere alt helt tilfeldig.''

*Hehe* joda, men hvor vanskelig er det å stable i oppvaskmaskina liksom? ;o)

Det der beviser bare at du ikke har delt oppvaskmaskin med noen det er nødvendig å "ommøblere" etter. I visse tilfeller er det nødvendig, hvis ikke halve oppvasken skal stå igjen på benken. Det betyr ikke nødvendigvis at man er en petimeterkjerring. Men altså, jeg er helt enig med deg i at det ikke er vanskelig :-)

Det der beviser bare at du ikke har delt oppvaskmaskin med noen det er nødvendig å "ommøblere" etter. I visse tilfeller er det nødvendig, hvis ikke halve oppvasken skal stå igjen på benken. Det betyr ikke nødvendigvis at man er en petimeterkjerring. Men altså, jeg er helt enig med deg i at det ikke er vanskelig :-)

Eksen var knakende god på oppvaskmaskinstabling, kjæresten bruker ikke oppvaskmaskina og hjemme hos meg er det bare jeg som bruker den så jeg har ikke det problemet nei. :o)

Du har vel ikke skrevet andre negative ting om han enn at han har ambisjoner og ønsker å utvikle seg i jobben. Det er ikke helt PK på et forum dominert av kvinner.

Bra å høre at jeg ikke har vært alt for negativ da:-)

Jeg har ikke inntrykk av at kvinnene på dol har reagert negativt på at han er ambisiøs, men heller på det samme som jeg selv har reagert på. Måten ting har blitt gjort på.

Så jeg klandrer ingen på dol. Jeg har lagt opp til det selv.

Flere av mine innlegg har dreid seg om det og derfor følte jeg behov for å si at han har mange fine sider også.

Det at han er ambisiøs er en av dem:-)

Jeg lurer på om han mener du gjør dette litt for ofte...

''- Han spør ofte om jeg vil ha et glass vin. (dessverre svarer jeg litt for ofte nei, etter hans mening)''

slik at han ikke ofte nok får bevist _dette_:

''- Han er god i senga.''

*S*

I følge denne tråden er det vist mange menn som gjør det, også min. Kanskje de tar hevn over måten kvinner har "lært" opp menn i hjemmet i mange år.

''Det der beviser bare at du ikke har delt oppvaskmaskin med noen det er nødvendig å "ommøblere" etter. I visse tilfeller er det nødvendig, hvis ikke halve oppvasken skal stå igjen på benken. Det betyr ikke nødvendigvis at man er en petimeterkjerring. Men altså, jeg er helt enig med deg i at det ikke er vanskelig :-)''

*he he* bra sagt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...