Gå til innhold

Siden jeg har skrevet så mange sure innlegg..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• laban

4

• morsan

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg lurer på om han mener du gjør dette litt for ofte...

''- Han spør ofte om jeg vil ha et glass vin. (dessverre svarer jeg litt for ofte nei, etter hans mening)''

slik at han ikke ofte nok får bevist _dette_:

''- Han er god i senga.''

*S*

Hi hi, jeg må ikke drikke vin for å ville ha sex.

Men vin fører som oftest til sex, det er klart. Så at det har en sammenheng ser jeg ikke helt bort i fra:o)

Helt enig med deg.

Synes det aller verste var at han kontaktet hennes arbeidsgiver vedrørende hennes stilling bak hennes rygg.

Gjorde han det? *vantro* Har visst ikke fått med meg hele denne historien. Jeg har ikke ord som beskriver hvor rasende jeg hadde blitt hvis det var min mann som gjorde noe sånt.

AneM1365380603

Man kan jo få plass til dobbelt så mye ved å stable litt ordentlig i stedet for å bare plassere alt helt tilfeldig.

Jeg ommøblerer etter folket her, og det er nødvendig. 6 personer bruker endel i løpet av en dag, og de har ikke den samme erfaringen som meg med å få plass til alt ;) Hvis jeg lot dem stable kunne vi hatt maskina i gang to ganger pr dag.

Jeg gjør det uten å klage da, men det hender jeg viser dem hvordan de kan gjøre det for å utnytte plassen.

Gjorde han det? *vantro* Har visst ikke fått med meg hele denne historien. Jeg har ikke ord som beskriver hvor rasende jeg hadde blitt hvis det var min mann som gjorde noe sånt.

Litt rart at du ikke har hørt om det iom at du hadde flere innlegg i den tråden:-)

Litt rart at du ikke har hørt om det iom at du hadde flere innlegg i den tråden:-)

Ja, du synes kanskje det, men jeg leser sjelden alt i slike monsterlange tråder. Jeg mister oversikten og interessen lenge før jeg har kommet gjennom dem. Det blir til at jeg leser litt her og skummer litt der. Jeg har så mye annet og viktig å gjøre, skjønner du;)

• 4 uker senere...

Annonse

tzatziki1365380058

Jeg lurer på om han mener du gjør dette litt for ofte...

''- Han spør ofte om jeg vil ha et glass vin. (dessverre svarer jeg litt for ofte nei, etter hans mening)''

slik at han ikke ofte nok får bevist _dette_:

''- Han er god i senga.''

*S*

HAHA!!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...