Gå til innhold

En ny kjæreste på vei? :o)

Anbefalte innlegg

Eg ble litt inspirert over "Nettdating igjen", og fikk lyst å prøve meg eg også . Hadde en kjip episode sist, da den ene karen ikke viste seg å være helt vel bevart...

Det er den 4. dagen i dag. Har fått "napp" hos en kjekk kar, som er alenepappa for en liten gutt.

Reflektert og kjekk. Virker til å være veeeldig snill og omtenksom.

Forsøker å holde forventningene nede, men det kribler i magen.

Vi er begge forberedt på "nesegrus", så daten i real lifte skal skje i morgen. Spennende å se om 2009 blir fylt med kjærlighet. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321206-en-ny-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-vei-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo..

Han stod ved møteplassen, og karen var kjekkere i virkeligheten enn på bildet. Eg som alltid har noe å si, ble sjenert - kikket ned i bakken, og klarte nesten ikke å si en normal setning. Hjernen var helt (nesten, da) tom.

Vi hadde med skøyter, matpakke og termos, men kunstisbanen var til renovasjon. Så, i stedet gikk vi en laaaang tur. Tror vi nesten ikke fikk med oss hvor vi gikk.

Mmmm. Etterpå spanderte han middag, og vi drakk en varm drikke på et annet utested.

Praten gikk lett, vi var på samme "bølgelengde".

Deilig å kysse... og til slutt dro vi hver til vårt.

Mon tro hvor dette vil bære. Men starten på 2009 har gått over all, all forventning. :o)

Annonse

Mary Poppins

Jo..

Han stod ved møteplassen, og karen var kjekkere i virkeligheten enn på bildet. Eg som alltid har noe å si, ble sjenert - kikket ned i bakken, og klarte nesten ikke å si en normal setning. Hjernen var helt (nesten, da) tom.

Vi hadde med skøyter, matpakke og termos, men kunstisbanen var til renovasjon. Så, i stedet gikk vi en laaaang tur. Tror vi nesten ikke fikk med oss hvor vi gikk.

Mmmm. Etterpå spanderte han middag, og vi drakk en varm drikke på et annet utested.

Mon tro hvor dette vil bære. Men starten på 2009 har gått over all, all forventning. :o)

Oi så herlig!! Lykke lykkt til - håper første inntrykket ditt av han stemmer og at han står til dine forventninger videre :-)

Mary Poppins

Jo..

lykke _lykke_ til skulle det stå, men det skjønte du vel :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...