Gå til innhold

Enda en elendig norsk film

Anbefalte innlegg

Kan de snart slutte å lage dårlige norske filmer no?

Og vil dere vennligst slutte å gå på disse filmene?

"Død snø"

http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=545782

Bare tittelen sier sitt...

Og denne gangen med en ny kvinnelig eksibishonist som har sex på en utedo...:-)

Og den mannlige "skuespilleren": "Jeppe Beck Laursen, kjent fra potetgullreklamene til Kims" WOW! da må det være bra greier...

Ane Dahl Thorp klarte selvfølgelig ikkje å holde seg borte! *sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321218-enda-en-elendig-norsk-film/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse gutta heier jeg på uansett hvordan filmen er:) Det er ikke lett å komme noen vei her i landet hvis du ikke har solide slektsbånd inn i Nasjonalteateret, norsk film eller er omgangsvenn med hele kjendiseliten. Disse kom fra ingensteds og har greid å få i havn film nummer to. Tøft! :)

''Bare tittelen sier sitt...''

Jeg mener jeg leste et sted at de ville kalle den "Rød snø", og at dette var arbeidstittelen. Men de fikk ikke lov pga. en NRK-serie fra 80-tallet som het det samme.

Ja, "Rød snø", ja, den så jeg. Og gurimeg, den var skummel! Sven Nordin hadde en av hovedrollene.

Mener å huske at den gikk som julekrim?

Ja, "Rød snø", ja, den så jeg. Og gurimeg, den var skummel! Sven Nordin hadde en av hovedrollene.

Mener å huske at den gikk som julekrim?

''Mener å huske at den gikk som julekrim?''

Har det vært julekrim? Eller kanskje du mener påskekrim? Jeg husker ikke når på året den gikk forøvrig.

Annonse

Disse gutta heier jeg på uansett hvordan filmen er:) Det er ikke lett å komme noen vei her i landet hvis du ikke har solide slektsbånd inn i Nasjonalteateret, norsk film eller er omgangsvenn med hele kjendiseliten. Disse kom fra ingensteds og har greid å få i havn film nummer to. Tøft! :)

''Det er ikke lett å komme noen vei her i landet hvis du ikke har solide slektsbånd inn i Nasjonalteateret, norsk film eller er omgangsvenn med hele kjendiseliten.''

Det er riktig, så slik sett er det en "bragd".

''Disse kom fra ingensteds og har greid å få i havn film nummer to. Tøft! :)''

Joda, men de kunne sikkert gjort bedre nytte for seg på andre områder.

Fks. Kurt Nilsen har gitt ut plate etter plate, og vært 100 vis av timer på TV, og blitt omtalt i de fleste norske medier.

Men han burde heller fortsatt som Rørlegger, for da kunne vi mye lettere velge han bort, og det hadde blitt plass til mer begavede musikere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...