Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tripTrapp
Skrevet

Skal på UL i uke 11, noen som har peiling på om det blir innvendig ultralyd når en er 11 uker på veg?

Gjest Elextra
Skrevet

Innvendig ultralyd er aldri standard på svangerskapskontrollene, så vidt jeg vet.

Skrevet

Innvendig ultralyd er aldri standard på svangerskapskontrollene, så vidt jeg vet.

Nå sier hun ikke noe om at det er en standard svangerskapskontroll heller da...

Gjest Elextra
Skrevet

Er hun hos gynekolog kan hun selvfølgelig få innvendig ultralyd når som helst. Jeg gikk til gynekolog i begge mine svangerskap, og hadde da innvendig ultralyd ved første legebesøk, første gang var jeg vel bare ca. 8 uker på vei.

Når hun spør om det "blir" innvendig UL i uke 11 er det naturlig å gjette seg til at hun mener ved vanlig, standard, kontroll.

Skrevet

Livmora kommer jo ikke over skambenet før rundt uke 12, så det er vel ganske sannsynlig at det er innvendig ul. Jeg hadde innvendig ul i uke 9, men jeg er faktisk ikke i stand til å huske om jeg hadde innvendig eller utvendig i uke 12...

Gjest Elextra
Skrevet

Nå sier hun ikke noe om at det er en standard svangerskapskontroll heller da...

Ups, svaret mitt til deg havnet under trådstarter, skrev:

Er hun hos gynekolog kan hun selvfølgelig få innvendig ultralyd når som helst. Jeg gikk til gynekolog i begge mine svangerskap, og hadde da innvendig ultralyd ved første legebesøk, første gang var jeg vel bare ca. 8 uker på vei.

Når hun spør om det "blir" innvendig UL i uke 11 er det naturlig å gjette seg til at hun mener ved vanlig, standard, kontroll.

Skrevet

Det kan godt være, jeg hadde det i uke 7 og 9, tror jeg (leeenge siden)

Gjest Elextra
Skrevet

.

Skrevet

Ups, svaret mitt til deg havnet under trådstarter, skrev:

''Når hun spør om det "blir" innvendig UL i uke 11 er det naturlig å gjette seg til at hun mener ved vanlig, standard, kontroll.''

Jeg antok at det var en ekstra sjekk på sykehuset. :o) Ut fra egen erfaring med ultralyder utenom den vanlige i uke 17-19.

Gjest Elextra
Skrevet

''Når hun spør om det "blir" innvendig UL i uke 11 er det naturlig å gjette seg til at hun mener ved vanlig, standard, kontroll.''

Jeg antok at det var en ekstra sjekk på sykehuset. :o) Ut fra egen erfaring med ultralyder utenom den vanlige i uke 17-19.

Ja, ettersom hun skulle på UL allerede i uke 11 var det kanskje grunn til å tro at det ikke var _helt_ ordinær innkalling.

Gjest tripTrapp
Skrevet

Ja, ettersom hun skulle på UL allerede i uke 11 var det kanskje grunn til å tro at det ikke var _helt_ ordinær innkalling.

Stemmer...er ekstra sjekk. Har egentlig ikke peiling på hvor langt jeg er på veg heller, har ikke hatt menstruasjon etter forige fødsel....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...