Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde jo som tidligere nevnt tegningsblødning 30.12.08, det er nå 4 dager siden, å ingenting er skjedd her enda...

Etter som jeg har fåt fortalt og lest så skjer fødselen etter veldig kort tid da, jeg har hatt tette maserier helt til igår, dag er de sjeldnere...

Har hørt at man etter at slimproppen er gått kan gå i ukesvis for det, men kan man det etter at man har tegnet også...

*skikkelig utålmodig nå*

Jeg har termin neste uke...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321408-tegningsbl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er heldig som i det minste har noen tegn på at noe er på gang du.

Jeg hadde termin på fredag som var, og har absolutt ingen tegn på at noe kommer til å skje med det første.

Hadde noen svake menslignende murringer, fra torsdag kveld til fredag kveld, men det er det. Etter det ingen ting, bortsett fra noen godt merkbare kynnere i går kveld. Har ikke merket noe særlig til kynnerne tidligere, så la derfor godt merke til de i går kveld. Men de stoppet de og :-(

Så her er jeg redd det ender med igangsetting.

Onsdag1365380628

Jeg hadde termin på fredag som var, og har absolutt ingen tegn på at noe kommer til å skje med det første.

Hadde noen svake menslignende murringer, fra torsdag kveld til fredag kveld, men det er det. Etter det ingen ting, bortsett fra noen godt merkbare kynnere i går kveld. Har ikke merket noe særlig til kynnerne tidligere, så la derfor godt merke til de i går kveld. Men de stoppet de og :-(

En fødsel kan starte nårsomhelst og uten forutgående tegn. Selv har jeg ikke kjent noe før slimproppen løsnet og derfra var det snakk om timer før barnet ble født. Jeg har født tre barn og det var noenlunde likt med alle tre.

Uff, vet hvordand et er å gå på overtid, det gjorde jeg en gang tidligere, å da føltes det som om barnet aldri skulle komme, men de kan komme plutselig for det om du ikke har så mye tegn på forhånd vet du, så ikke gi opp håpet enda...;-)

Jeg har hatt intense smerter i magen inatt lå i timesvis med de, å nå blør jeg enda mer...skjønner ingenting, men får bare vente å se....

Lykke til med nærstående fødsel iallefall ;-)

En fødsel kan starte nårsomhelst og uten forutgående tegn. Selv har jeg ikke kjent noe før slimproppen løsnet og derfra var det snakk om timer før barnet ble født. Jeg har født tre barn og det var noenlunde likt med alle tre.

Det har vært likt på mine også, er derfor jeg ikke forstår noe som helst nå, når det plutselig er helt anderledes..;-)

Men de kommer nå heldigvis ut til slutt da, men ville bare høre om noen visste noe om dette..

Gjest holandaise

Det har vært likt på mine også, er derfor jeg ikke forstår noe som helst nå, når det plutselig er helt anderledes..;-)

Men de kommer nå heldigvis ut til slutt da, men ville bare høre om noen visste noe om dette..

Jeg begynte å blø 2 uker før gutten kom... Så, ingen trøst å få fra meg ;) Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...