Gå til innhold

Hvor lenge er det lengste man kan ha mensen uten at noe er galt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg!

Hvor gammel er du?

Har du nettopp fått mensen?

Mensendagene varierer fra person til person,husket di første gangene jeg hadde mensen,blødde veldig mye,og hadde den godt over ei uke.Kvisene som kommer er pga hormonene i kkroppen din,så absolutt helt normalt:)dessverre da.

Lille Lizzi

Kjære deg!

Hvor gammel er du?

Har du nettopp fått mensen?

Mensendagene varierer fra person til person,husket di første gangene jeg hadde mensen,blødde veldig mye,og hadde den godt over ei uke.Kvisene som kommer er pga hormonene i kkroppen din,så absolutt helt normalt:)dessverre da.

Er 18 år , og hatt mensen i mange år jeg.

Har vært regelmessig, og denne

gangen kom den 2 uker før tiden , og jeg har den enda , pleier vare en ukes tid.

Vet ikke hva det er...begynner

å bli litt urolig jeg....

Hvor lenge bør jeg vente før jeg går til lege dersom det fortsetter....?

Jeg hater å gå til legen

Mette Moen, Gynekolog

Man regner det innen det normale opp til åtte dager. Din blødning er både langvarig og rikelige, det tyder på at det har vært noe unormalt med dine hormoner. Evt manglende eggløsning. Graviditet er utelukket? Hvis det fortsetter slikt bør du søke lege.

Lille Lizzi

Man regner det innen det normale opp til åtte dager. Din blødning er både langvarig og rikelige, det tyder på at det har vært noe unormalt med dine hormoner. Evt manglende eggløsning. Graviditet er utelukket? Hvis det fortsetter slikt bør du søke lege.

Jeg har bare hatt beskyttet sex,med kondom.

Kan jeg være gravid nå da? Nå ventet jeg mensen , men i dag virket det som den sa adjø.

Har hatt den 2 uker.

Bør jeg ta en graviditets test

nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...