jea88 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 hei,jeg er ei 20 år gammel jente som har gått på p-sprøyte i ca 2 år og hadde ingen bivirkninger av den. den siste sprøyta tok jeg i mai/juni 2007. så gikk jeg i bortimot 10 måneder, så fikk jeg en blødning og den var faktisk ganske normal. så fortsatte dette hver måned i 3 måneder ca så stoppa det opp igjen. nå har jeg gått uten mens i 5 måneder snart. og har vært hos gynekolog etter at jeg har sliti masse med klamydia. men det sa de var helt borte. så det er nok utelukket. men da kurer jeg på om det kan ha skjedd noe annet med kroppen min?? har tatt graviditetstest men den første viste negativt. men har ikke tatt noen fler. begynner å bli redd deter noe galt. jeg og min samboer har regel messig samleie, får ønsker barn. så lurte jeg på om det andre måter å få igjen mens på etter p-sprøyte. får har en venn av meg som fikk skrevet ut p-piller av sin lege og hu fikk normalt mens pågrunn av det like etterpå?? håper på positivt svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/321538-bl%C3%B8dninger-etter-p-spr%C3%B8yte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.