Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt minipillen Cerazette i underkant av 1 år for å få bukt med store blødninger og menssmerter. Etter anbefaling fra min fastlege sluttet jeg med dem ca 1. desember 2008 da han mente at jeg burde ha et opphold fordi kroppen ikke hadde godt av kontinuerlig tilførsel av disse hormonene.

Fikk mensen en av de siste dagene i desember og blødde 3-4 dager. Etter tre dager begynte jeg igjen å få småblødninger og mens ligende smerter. Dette er svært irriternde. Kan det være hormonene i kroppen som er i ulage, eller er det begynnende overgangsalder, jeg er 47 år så tiden er vel snart inne.

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg synes det var merkelig at legen ba deg slutte med minipillene fordi kroppen ikke hadde godt av tilførsel med hormonene over lang tid. Ett år med minipille er lite, mange bruker p-piller i åresvis og det regnes som trygt så lenge man er frisk. Småblødninger er imidlertid ikke uvanlig etter p-pilleslutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...