Gjest pernilla85 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Først og fremst vil jeg starte med at jeg er ei jente på 23 år. har et barn på 3 år.Har alltid vært livsglad og full av energi, jeg hadde overskudd å energi til alt. Men etter jeg var gravid igjen i august(08) ende i MA i uke 12. Følte meg meget dårlig etter dette. både fysisk og pykisk. men et par uker etterpå begynnte jeg og bli så stiv i leddene, sitter i rompa, bakside lår og baki korsryggen.Var også unormalt slapp og trøtt og sliten. var til 2 forskjellige leger en av de mente det var isjas, men i og med at jeg forsatt sliter med smerter i ledd har jeg altså, har jeg skyvd det unna. andre mente jeg hadde blitt flåttbitt for hadde et stort merke på rumpa mi( stor ring med en prikk i midten) dette hørtest troverdig ut synes jeg. gikk på penilin i 2 uker 1 tab hver dag. ble bedre under kuren, men etter kuren ble jeg like slapp og dårlig igjen. tatt blodprøve som viser at det ikke er noe borreliose lenger. Har også masse vondt i hodet(vondt over øynene å får plutselige ilinger som er grusom vonde), smerter i brystet sitter midt i frami og bak i ryggen ved venstre skulder( det blir vanskelig og puste når jeg får disse anfallene). blir altså ikke tatt på alvor når jeg kommer til legen med disse problemene, føler meg som en hypokonder, det er helt fælt dette her å gå å føle seg så dårlig. så håper noen kan ha et svar til meg om hva som kanskje feiler meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/321634-hva-feiler-det-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.