Gå til innhold

Bøkene til Dr. Phil - noen som har lest disse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har boken "Hot love" av Tracey Cox, og den er veldig bra - særlig på det med par som sliter med sexlivet. HVordan man skal komme på bane og finne igjen til gløden.. Det er lettleslig, morsom og stemmer veldig veldig godt overens med virkeligheten. Det er også kapitler for single og par som nettopp har møtt hverandre, men også mange gode kapitler til par som det skranter litt for. Oppgaver og øvelser som er supre. Hun har også flere bøker om samliv. Fåes billig i pocket utgave. Anbefales!

Gjest Sliter i ekteskapet:-(

Jeg har boken "Hot love" av Tracey Cox, og den er veldig bra - særlig på det med par som sliter med sexlivet. HVordan man skal komme på bane og finne igjen til gløden.. Det er lettleslig, morsom og stemmer veldig veldig godt overens med virkeligheten. Det er også kapitler for single og par som nettopp har møtt hverandre, men også mange gode kapitler til par som det skranter litt for. Oppgaver og øvelser som er supre. Hun har også flere bøker om samliv. Fåes billig i pocket utgave. Anbefales!

Det er notert. Jeg tar en tur på biblioteket først og ser hva de har:-)

Jeg har lest noen av dr. Phils bøker.

Hvis man ser bort fra at han er amerikansk, og skriver VELDIG amerikansk - så synes jeg han har veldig mye fornuftig å si.

Jeg kan absolutt anbefale deg bøkene hans. Jeg har ikke lest oversatte bøker, så jeg kan ikke si noe om hvordan oversettelsene er...

Jeg har lest noen av dr. Phils bøker.

Hvis man ser bort fra at han er amerikansk, og skriver VELDIG amerikansk - så synes jeg han har veldig mye fornuftig å si.

Jeg kan absolutt anbefale deg bøkene hans. Jeg har ikke lest oversatte bøker, så jeg kan ikke si noe om hvordan oversettelsene er...

Jeg leser den faktisk på norsk. Begynte for et par dager siden. Ser at det er mange oppgaver, så jeg får gå løs på dem før jeg fortsetter videre lesing...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...