Gå til innhold

Lichen Ruber

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av sykdom

Det begynte med rødlilla utslett på hendene, ikke spesielt kløende. Så begynte det å komme små prikker andre steder på kroppen, rygg, ben og armer. Kjøpte reseptfri kortisonkrem og brukte dette noen uker. Ingen bedring. Fikk "stramninger" i munnen, og etterhvert sårhet og også sår. Blør ved tannpuss, men gjennomfører dette to ganger om dagen. Er jo redd for tennene mine også. Gikk så til hudspesialist her i byen, og han sa det var Lichen Ruber. Fikk der følgende salver: Rp Dermovat salve til utslettet, og Rp Kenacort-T munnsalve. Jeg bruker også Nycodent Decapinol munnskyllevæske og Nycodent Aloclair munnskyll til lindring. Bruker også Pro Vital tabletter. Har brukt dette siden september, men særlig det i munnen plager meg veldig. Har vanskelig for å spise, det er så sårt. Har du noen råd til meg, gjerne alternativt om det er noe som hjelper. Hilsen plaget kvinne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321854-lichen-ruber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...